Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Duitse invasie op de snelweg ?

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Al sinds afgelopen zomer zie ik op de snelweg (A50 tussen Zwolle - Apeldoorn) vrijwel elke dag wel meerdere Duitse auto's uit de regio Emsland, dus met EL in het kenteken.
Nu zit je hier in het oosten niet zo heel ver van de Duitse grens, maar ik kom soms op dat relatief kleine stukje wel 8 (vracht)auto's met dergelijke kentekens.
Veelal grote vrachtauto's van allerlei vervoerders en allerhande bedrijven, maar ook veel personenauto's varierend van erg luxe tot oude brikkies.

Is er ergens een grote Duitse projectontwikkelaar aan de gang wellicht ? Gewoon ff benieuwd, gezien het wel redelijk opvallend is namelijk.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-11 10:37

Goverman

not loaded

wat mee zal spelen is dat er in Duitsland tol moet worden betaald op de snelwegen door vrachtauto's. Dus rijden ze (als het kan) om via Nederland, te meer daar de diesel hier goedkoper is dan in Duitsland...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien vrachtwagens onderweg naar de haven van Rotterdam? Duitsland is onze grootste handelspartner namelijk, dus het lijkt me niet zo onwaarschijnlijk.

Of toeristen natuurlijk, volgens mij zijn de meeste toeristen in Nederland nog altijd Duitsers (Nederlanders in eigen land even buiten beschouwing gelaten), en de Veluwe, Friesland en de Wadden liggen niet zover van de route die je beschrijft, en zijn toeristische gebieden.

Virussen? Scan ze hier!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik dacht dat het ging over de grote hoeveelheid Duitse premiumwagens die tegenwoordig op de snelweg te vinden zijn :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Nou, het ging me echt om de vermelding EL op het kenteken. Duitsers zie je overal en nergens natuurlijk, maar ook afgelopen vrijdag heb ik er weer 3 gespot op dat stuk, allen met een EL kenteken.

Toeristen zijn het denk ik niet, ik zeg ook dat het opvalt dat sinds een tal van maanden is, nadat ik dat stuk al bijna 3 jaar elke dag rijd :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02
Polen misschien

who put a "stop payment" on my reality check

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:21

LauPro

Prof Mierenneuke®

Moet zeggen dat ik op de A15 en A1 ook regelmatig hele treinen met Duitse vrachtwagens zie. Het zijn gewoon de 2 major routes tussen Duitsland en onze havens/handelsgebied. Veel gaat eenmaal nog over de weg, al hoewel dat ws een stuk minder zal worden als de Betuweroute op volle capaciteit is.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1