Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

All-one printer welke aanteraden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag.

Ik wil graag een printer en scanner in 1 gaan kopen. Maar aangezien er nogal een groot verschil is (Groot concurrentie etc) weet ik niet wat het beste voor mij zou zijn. Ik heb hier onder een lijstje staan met de dingen die er sowieso in moeten zitten en een prijzen klassen. Ik heb al op de pricewatch gekeken alleen waren er zoveel resultaten dat ik er geen behoeften aan had om alle 400 (als het niet meer is) resultaten te bekijken. Ik heb ook op websites zoals saturn/mediamarkt/scheerenfoppen etc maar daar word ik ook niet veel duidelijker van. Dus ik zou het graag van een tweaker willen horen :)

Eisen:
  • Mogelijkheid tot scannen en printen via netwerk (internet locaal)
  • SD card reader
  • Een bediening mogelijkheid via printer
  • Een LCD schermpje op de printer
  • printsnelheid mag rond de 13/15 p/m zitten
  • losse inkt patronen
  • en graag 1 waarvan de inkt kop (als ik het goed hebt) niet snel stuk gaat (me pa had er ooit 1 gekocht die net een maand na de garantie het begaf en dat wil ik niet graag)
  • Ik zelf print amper en zou iets meer gaan scannen
  • Prijs zou rond de 70-120 euro mogen.
Alvast bedankt voor aanraders en afraders :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nu je je eisen/wensen en budget helder hebt, zou ik als ik jou was al eens een selectie gaan maken van wat jij tot nu toe bent tegengekomen. De Pricewatch zou hier een goed startpunt voor zijn, categorie All In Ones.

Zelf ben ik erg gecharmeerd van de HP modellen, werken meestal goed, duidelijke software en de inkcartridges hebben een eigen printkop die met iedere cartridge vervangen wordt.

Ik vrees echter dat een all in one van max 120 met netwerkscan/print functionaliteit en lcd schermpje flink lastig gaat worden. Wanneer je op een kleuren-lcd schermpje (voor foto's oid) doelt gaat de prijs nog verder omhoog (dwz: het dubbele en verder).

Dus kortom: zoek eens een paar modellen die jou wat lijken, zet daar jouw plus/minpunten bij en post ze hier, dan kunnen wij er wel commentaar op geven. Productpagina's opzoeken kan google ook, daar heb je ons niet voor nodig ;)

[ Voor 36% gewijzigd door spone op 07-05-2009 23:13 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik weet niet of het merk een netwerkaansluiting heeft, maar ik zou eens naar Brother kijken. Die hebben standaard 2 jaar garantie op hun printers e.d., i.t.t. andere merken. Heb er zelf ook één (weet het type zo niet) en bevalt erg goed.

• mallept
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:10
Waarom heb je losse inkt patronen??? Als je toch niet veel print is het idd verstandiger om zoals spone hierboven beschreef een printer te pakken met de printerkop op de cardrige!

Ik heb zelf een Canon MP520
Het nieuwere model http://www.canon.nl/For_H...jet/PIXMA_MP540/index.asp Zou misschien iets kunnen zijn!

Ik ben erg tevrede over de kwaliteit voor zowel printen als scannen!

edit: nederlands blijft moeilijk 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door mallept op 07-05-2009 23:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:10:
Nu je je eisen/wensen en budget helder hebt, zou ik als ik jou was al eens een selectie gaan maken van wat jij tot nu toe bent tegengekomen. De Pricewatch zou hier een goed startpunt voor zijn, categorie All In Ones.

Zelf ben ik erg gecharmeerd van de HP modellen, werken meestal goed, duidelijke software en de inkcartridges hebben een eigen printkop die met iedere cartridge vervangen wordt.

Ik vrees echter dat een all in one van max 120 met netwerkscan/print functionaliteit en lcd schermpje flink lastig gaat worden. Wanneer je op een kleuren-lcd schermpje (voor foto's oid) doelt gaat de prijs nog verder omhoog (dwz: het dubbele en verder).

Dus kortom: zoek eens een paar modellen die jou wat lijken, zet daar jouw plus/minpunten bij en post ze hier, dan kunnen wij er wel commentaar op geven. Productpagina's opzoeken kan google ook, daar heb je ons niet voor nodig ;)
pricewatch: Brother DCP-585CW
Sprak me wel aan.
En dat LCD schermpje doelde ik meer op de inhoud van de SD card (zodat hij niet alle afbeeldingen gaat printen maar dat ik kan sorteren etc)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Sowieso is scannen via netwerk een beetje een punt. De dure en grote multifunctionals die je op kantoren ziet staan bieden de mogelijkheid om een gescande afbeelding in een netwerkmap op te slaan, iets wat ik een betaalbare printer voor thuis nog niet zomaar zie doen. Scannen gaat dan altijd via USB.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
ah dat vind ik jammer. Aangezien me moeder en ik willen kunnen scannen (me moeder op haar eigen pc en ik op mijn laptop). En klopt op me stage zag ik zo;n hele grote school kopieer apparaat en dacht van "he zou daar ook een soort van printer versie zijn voor thuis gebruik", Ik hoorde van een msn vriend dat hij de HP Photosmart 3200 heeft en alles kan wat mijn eisen zijn. Dus ik ging erop googlen en kon helaas geen online shop vinden/winkel vinden die deze versie van hp nog heeft.

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
ik heb een HP Photosmart C4380, die kan prima scannen via het netwerk hoor, dus geen usb nodig, moet dan wel wireless want een ethernet aansluiting heeft die niet. Ook is de C4380 niet meer in productie, maar een nieuwere versie van HP kan het vast hetzelfde, misschien ook wel via ethernet. LCD laat foto's van bijv SD (hij leest nog meer soorten) 1 voor 1 zien en je kan dus kiezen wat je print.

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:26:
ah dat vind ik jammer. Aangezien me moeder en ik willen kunnen scannen (me moeder op haar eigen pc en ik op mijn laptop). En klopt op me stage zag ik zo;n hele grote school kopieer apparaat en dacht van "he zou daar ook een soort van printer versie zijn voor thuis gebruik", Ik hoorde van een msn vriend dat hij de HP Photosmart 3200 heeft en alles kan wat mijn eisen zijn. Dus ik ging erop googlen en kon helaas geen online shop vinden/winkel vinden die deze versie van hp nog heeft.
Dat kan wel kloppen ja, de Photosmart 3200 is namelijk uit productie gehaald lees ik net

Verwijderd

Topicstarter
THID schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:47:
ik heb een HP Photosmart C4380, die kan prima scannen via het netwerk hoor, dus geen usb nodig, moet dan wel wireless want een ethernet aansluiting heeft die niet. Ook is de C4380 niet meer in productie, maar een nieuwere versie van HP kan het vast hetzelfde, misschien ook wel via ethernet. LCD laat foto's van bijv SD (hij leest nog meer soorten) 1 voor 1 zien en je kan dus kiezen wat je print.
Heb je enig idee waar ik de nieuwste versies van hp kan vinden (met prijs) want heb mee gehoord dat HP op printer/scanner gebied erg goed zijn.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ben je dan helemaal niet bekend met de pricewatch?

Zoiets zal dan vast wel in de buurt komen qua specificaties:
pricewatch: HP PhotoSmart C4580

[ Voor 48% gewijzigd door MadMarky op 08-05-2009 00:10 ]

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
nee madmarky ik snap niets van dat systeem sorry

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 14:54

Blonde Tux

<advertisement>

Zelf net de Canon MP620 aangeschaft (echt net een uur of 6 geleden). Van wat ik er gemerkt heb is de print kwaliteit goed, net zoals de scans.
Je kan de scans over het netwerk laten verlopen, en zelf een map kiezen via of je nas/server en je eigen pc.

Wireless kan ook maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Leest SD, verschillende kaartjes. LCD scherm. Loss vullingen. BCC 139 euries.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen bedankt voor jullie reacties :) ik ga morgen mediamarkt ff in om daar te kijken, ik schrijf ook ff de printers op die jullie hebben aangeraden zodat ik ff in de winkel vergelijkingen kan doen (want een fototje zegt niet zoveel) en als ik dan nog vragen hebt kan ik altijd een verkoopmedewerker aanspreken :).

Hartelijk dank voor jullie reacties nogmaals :)

Verwijderd

Aangezien je amper gaat printen heb je altijd kans dat je spuitkop gaat "uitdrogen" en je printer niet meer goed functioneerd, mits je minimaal éénmaal per maand even de service draait of een print maakt, bedoeld als tip :)

In overweging zou je ook een goedkope losse scanner en laserprinter kunnen aanschaffen. Laserprinten is daarmee ook een stuk goedkoper per print en heeft geen last van het zogenaamde uitdrogen.

Voor mij destijds een reden geweest om een HP 2840AIO aan te schaffen en inkt printers voorgoed vaarwel te zeggen. Op de meegeleverde kits heb ik ongeveer 5000 pagina's gedraaid en dat was stukken goedkoper dan dan je met inkt werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet zoveel ruimte om ze apart te hebben. En all in one lijkt me wat voordeliger aangezien je kan scannen en printen zonder dat er een pc tussen komt. (bijvoorbeeld je moet wat van school kopieeren hoef je niet eerst je pc te laten scannen en dan opdracht om uit te printen). Ik zelf heb nog nooit van een laser printer gehoord ( wij thuis gebruikten altijd kleur patronen)
Pagina: 1