Ik vond niet bepaald mijn vraag beantwoord derhalve een post hier met de vraag of ik er wijs aan doe om nu mijn nieuwe HP Compaq SMF dc 7800 uit te rusten met een 64 Bit Vista
Wat ik er mee wil is een stabiel en veilig werkstation van maken waar ik de volgende applicaties op laat draaien
Navicat for MySQL
MySQL 5
Adobe Fireworks CS4
Adobe Dreamweaver CS4
Adobe Photoshop 7.0
Adobe Illustrator 8
Railo CF Open Source
MS IIS 7
Canon Tools
ExamDiffPro
Of toch maar even doorwerken op XP Pro 32 Bit en wachten op 7 Ultimate of 7 Business. Ik moet zeggen ik ben wel erg gecharmeerd van Aero en helemaal van de 7 RC... Maar goed ik moet echt nu iets goeds hebben en XP Pro vind ik helemaal niet meer zo handig behalve dan de interface van de IIS 5.1 die ik net als die van Win 2003 IIS6 heel erg in thuis ben.
Graad advies
Dus testen en ontwikkelen van web applicaties en grafisch
Wat ik er mee wil is een stabiel en veilig werkstation van maken waar ik de volgende applicaties op laat draaien
Navicat for MySQL
MySQL 5
Adobe Fireworks CS4
Adobe Dreamweaver CS4
Adobe Photoshop 7.0
Adobe Illustrator 8
Railo CF Open Source
MS IIS 7
Canon Tools
ExamDiffPro
Of toch maar even doorwerken op XP Pro 32 Bit en wachten op 7 Ultimate of 7 Business. Ik moet zeggen ik ben wel erg gecharmeerd van Aero en helemaal van de 7 RC... Maar goed ik moet echt nu iets goeds hebben en XP Pro vind ik helemaal niet meer zo handig behalve dan de interface van de IIS 5.1 die ik net als die van Win 2003 IIS6 heel erg in thuis ben.
Graad advies
Dus testen en ontwikkelen van web applicaties en grafisch