Ik heb onlangs een oude Packard Bell Easy Note gekregen.
Helaas weet ik niet precies welk type, wel weet ik de volgende gegevens mbv. Everest:
Intel Celeron M 1.50GHz
Seagate ST950212A Harde Schijf (30Gb)
500Mb werkgeheugen
SIS M661FX/M661MX (64mb)
SIS 330 Mirage integrated
SIS 7012 Audio device
Moederbord onbekend
Moederbord ID 63-1546-009999-00101111-101205-SIS661FX$0AAAA005
Volgens mijn ouders heeft dit apparaat WiFi. Wat ik betwijfel. Wel staat er een vergelijkbaar icoontje boven het toetsenbord als deze:
alleen brand het lampje niet...
Ik heb een aantal drivers kunnen vinden op:
http://www.sis.com/download/
Maar ben op zoek naar de drivers voor het onbekende moederbord en de drives voor het netwerk gebeuren.
Op de PB site kom ik geen oudere drivers tegen en ik weet ook niet welke laptop ik heb.
De harde schijf heeft een harde format gehad, dus een systeem herstel is niet meer mogelijk (had overigens ook geen wachtwoord om dit mogelijk te maken...)
Update: de SIS 7012 Audio Driver doet het ook niet...
Heb inmiddels de audio driver geïnstalleerd (eerst stuurprogramma verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd)
maar nadat het apparaat gevonden is gaat Windows XP pro nog op zoek drivers. Ik gok dat het systeem zoekt naar AC97' maar versie 4.06 geeft een BSOD...zou een ouder versie werken en zo ja, waar kan ik deze vinden?
Helaas weet ik niet precies welk type, wel weet ik de volgende gegevens mbv. Everest:
Intel Celeron M 1.50GHz
Seagate ST950212A Harde Schijf (30Gb)
500Mb werkgeheugen
SIS M661FX/M661MX (64mb)
SIS 330 Mirage integrated
SIS 7012 Audio device
Moederbord onbekend
Moederbord ID 63-1546-009999-00101111-101205-SIS661FX$0AAAA005
Volgens mijn ouders heeft dit apparaat WiFi. Wat ik betwijfel. Wel staat er een vergelijkbaar icoontje boven het toetsenbord als deze:
alleen brand het lampje niet...
Ik heb een aantal drivers kunnen vinden op:
http://www.sis.com/download/
Maar ben op zoek naar de drivers voor het onbekende moederbord en de drives voor het netwerk gebeuren.
Op de PB site kom ik geen oudere drivers tegen en ik weet ook niet welke laptop ik heb.
De harde schijf heeft een harde format gehad, dus een systeem herstel is niet meer mogelijk (had overigens ook geen wachtwoord om dit mogelijk te maken...)
Update: de SIS 7012 Audio Driver doet het ook niet...
Heb inmiddels de audio driver geïnstalleerd (eerst stuurprogramma verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd)
maar nadat het apparaat gevonden is gaat Windows XP pro nog op zoek drivers. Ik gok dat het systeem zoekt naar AC97' maar versie 4.06 geeft een BSOD...zou een ouder versie werken en zo ja, waar kan ik deze vinden?
[ Voor 28% gewijzigd door Cobb op 07-05-2009 23:10 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.