Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gratis Boekhouding Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Voor een klein bedrijfje zoek ik gratis boekhouding software. Hij moet makkelijk te gebruiken zijn, volledig nederlands, en gratis! Google heb ik al veel gebruikt, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord op.

Graag jullie reacties :)

Bedankt

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 09:31
voor welk besturing systeem moet het zijn ?

kmymoney is gratis, maar die is er alleen voor linux. linkje

ik ga er vanuit dat jij niet de zoekfunctie van dit forum gebruikt hebt.
boekhouden in linux ?

[ Voor 39% gewijzigd door dragon9114 op 08-05-2009 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het besturingsysteem is Windows :)

Verwijderd

Misschien de volgende keer idd wat meer moeite doen ...
Een zoektocht op google levert iig al enkele mooie hits op ...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:50:
Misschien de volgende keer idd wat meer moeite doen ...
Een zoektocht op google levert iig al enkele mooie hits op ...
Erhm nee 8)7 Ik kan zo ook positieve en -minder positieve reacties over boekhouding software krijgen. Een forum is om te helpen hoor :o Echt Waar!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:08

ralpje

Deugpopje

Hoe klein is het bedrijfje? Excel lijkt me prima, voor een écht klein bedrijfje.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:57:
Google heb ik al veel gebruikt, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord op.
Geef dan dus ajb even aan welke tools je hebt bekeken maar hebt afgewezen (en waarom dan wel). En wat er niet duidelijk aan was - gegeven je eis van gratis zal je er immers al een paar hebben geinstalleerd en geprobeerd omdat het toch niets kost.

Helemaal gratis snap ik trouwens niet, als het voor een bedrijf is. Wat is nu bijv. honderd euro als je er op jaarbasis een veelvoud door kan besparen?

Ook: Linux installeren is ook gratis. Heb je dat al overwogen?

Overigens vind ik je eisen Nederlands, Windows, gratis zelfs voor commerciele toepassingen & gemakkelijk niet echt realistisch.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:57:
Erhm nee 8)7 Ik kan zo ook positieve en -minder positieve reacties over boekhouding software krijgen. Een forum is om te helpen hoor :o Echt Waar!
Nee, een forum is om mee te discussieren. En die positieve en minder positieve reacties is wat je vraagrt, dus ik snap je topic zo niet echt.

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 08-05-2009 23:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Ik zweer zelf (als bijbaan-ZZPer) bij SpeedBalance, gratis, prima support en de voorbeelden zijn erg duidelijk.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Voorheen http://www.gnucash.org/ en nu http://www.sql-ledger.org/.

Niets speciaals, maar dat is ook niet nodig als je in 75% gevallen alleen werkt. Mensen die voor me werken sturen mij facturen die ik weer betaal, scheelt je veel onzin :).

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Pagina: 1