Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mic-In neemt Green-out op?

Pagina: 1
Acties:

• jvelite
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-02 16:59
Hallo tweakers,

Ik heb een probleem, mijn microfoon neemt mijn PC geluiden op. Als ik op Teamspeak zit, kan je heel duidelijk mijn PC geluiden horen, zoals spellen of windows geluiden. Als ik dan praat, kan je dat er heel zachtjes onder horen, maar de PC geluiden zijn duidelijk 'dominant'

Ik heb al van alles nagekeken, heb geen flauw idee meer wat het zou kunnen wezen.

Ik gebruik een MSI P965 Neo, met zo een RealTek onboard sound ding, 7.1 gevalletje. Ik gebruik alleen de Green Out en Pink In. Gebruik als headset een Creative HS-400, stereo headset met afneembaar microfoon.

Hebben jullie misschien een idee wat het zou kunnen wezen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:34
Ik denk dat je binnen Teamspeak een ander input device moet kiezen.

Kijk eens of je ook alleen de Microfoon kunt kiezen, ipv "Wave" o.i.d.

Verwijderd

klinkt alsof je in de afspelen functie in je drivers/windows settings ook de mic ingang actief is waardoor je gewoon alles via je mic ook weer terug krijgt over je speakers /koptelefoon gewoon bij je audio instellingen kijken of bij bibj afspeel functies de mic ingang actief is door middel een vinkje zo ja uit zetten.

Hmm denk dat ik het verkeerd begrepen heb wat je bedoelde met de reactie hierboven aangezien dit heel vaak bij mij gebeurt is maar het ik vind vreemd dat je zegt dat je je zelf hoort dus lijkt mij dat dat niet de bedoeling is en dan klopt het verhaal hierboven wel maar als je bedoelt dat anderen jouw game geluiden ook horen terwijl je koptelefoon gebruikt, dan kan het zijn dat bij opnemen tab in windows audio settings je uitgang toevallig ook actief is waardoor deze ook je audio mee stuurt naast microfoon.

Het kan ook zijn dat teamspeak settings verkeerd staan maar ik had meestals problemen dat er te veel dingen aan stonden in windows audio settings,

Maar dit zijn de dingen die ik zelf als optie heb voor je op na te kijken anders weet ik het ook niet zo 123 aangezien ik al heel lang geleden team speak ooit heb gebruikt

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 20:07 ]

• jvelite
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-02 16:59
Bedankt voor de reacties!

Het probleem ligt niet aan TeamSpeak, maar aan Windows.

Teamspeak instellingen zijn goed: Input staat op "RealTek HD Audio Input" en Output staat op"RealTek HD Audio Output". De sound driver staat op Wave... zou die misschien op DirectSound moeten?

En Shalow, ik bedoelde niet dat ik mezelf hoorde, maar de anderen horen al mijn PC geluiden, en mij er heel zwak onder.

Als ik met de windows geluid opname tool (sndrec32.exe) iets opneem als er geen geluid aanstaat, klinkt het allemaal goed.
Doe ik dat terwijl er ander geluid aanstaat,hoor ik alleen dat.

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:55
In teamspeak heb ik de sound driver op direct sound staan, heb het nog nooit anders gehad.
Bij mij werkt alles prima zowel met losse geluidskaarten als onboard realtek kaarten nog nooit problemen mee gehad. Als je vele ruis etc hebt kan het ook nog zijn dat er een stroomkabel vlak langs je draad van de headset loop. Zoja, zorg dat de stroomkabels zover mogelijk bij je headset/kabel vandaan liggen.