Ik heb een samsung 2493HM aan mijn laptop zitten, een 24inch scherm dus. Nu weet ik dat het mogelijk is om dit softwarematig verticaal in twee delen te splitsen heb dit ooit gedaan op een scherm van mijn vader paar jaar terug. Nu kan ik alleen geen software meer vinden hoe dit moet? Ik heb al op google en op got gezocht waarschijnlijk niet goed dan maar ik kan het echt niet meer vinden.
Bij al mijn zoekopdrachten kom ik uit op of dual screen setups, of scherm delen via kvm switches of iets in die richting.
Maar wat ik bedoel is dat ik zeg maar programma 1 bijv word naar links sleep en vergroot dat dit automatisch precies op de helft stopt, en dat ik dan bijvoorbeeld exel naar rechts sleep en vergroot dat dit automatisch rechts op de helft blijft staan.
Bij al mijn zoekopdrachten kom ik uit op of dual screen setups, of scherm delen via kvm switches of iets in die richting.
Maar wat ik bedoel is dat ik zeg maar programma 1 bijv word naar links sleep en vergroot dat dit automatisch precies op de helft stopt, en dat ik dan bijvoorbeeld exel naar rechts sleep en vergroot dat dit automatisch rechts op de helft blijft staan.