Sniper games

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Goedemiddag Tweakers,

Ondanks dat ik mijzelf niet echt te de gamers groep mag rekenen, vindt ik op zijn tijd een goed spel helemaal niet zo verkeerd. Op het moment houdt ik mij vooral bezig met simracing (Race07, GTR EVO e.d.), ook speel ik zo nu en dan eens CoD4. Maar aangezien ik niet echt van dit soort close-combat (of hoe dat ook mag heten ;)) games hou zoek ik eigenlijk een redelijk modern spel waarin sniperen een hoofdrol speelt. Helaas heb ik zelf nog niks kunnen vinden wat ik eigenlijk zoek, op een spel na wat nog uit moet komen (weet zo niet meer hoe die heet, maar was eerder dit jaar een keer bij GameKings). Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.

Gr,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google vindt toch aardig wat dingen ..

Zoals:

Afbeeldingslocatie: http://geo-forum.com/uploads/torrents/screens/Sniper.Elite.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 14:55
Sniper elite is idd wat je zoekt erg realistisch maar erg lastig!

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Heb vroeger een paar keer Far Cry gespeeld. Je kan je dan ergens met een sniper riffle verstoppen in een struik op een berg van een nabijgelegen eilandje, en knallen maar. (ja ik weet het, ontzettend lame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Ja oke, dat is wel ongeveer wat ik zoek maar het betreffende spel is wel sterk verouderd qua graphics, en het oog wil natuurlijk ook wat. Maar toch bedankt voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-08 10:22
als je online wilt spelen zou ik voor day of defeat gaan en dan naar een sniper server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In de meeste first person shooters zit wel een sniper rifle. Als je constant alleen dat wapen gebruikt heb je op zich een sniper game. Spellen die puur en alleen zich richten op snipers zijn er maar weinig.

Dus als je lekker wilt sniperen kan je ook prima een hoop first person shooters spelen. Crysis en Crysis Warhead kan je als je wilt bijna alleen met sniper spelen. Het is dan wel geen sniper game maar je kan wel lekker veel met een sniper rifle spelen. En zo zijn er nog 10 tallen andere games waarbij het kan.

Edit: Online kan je ook prima Counter Strike:Source spelen. Je moet dan alleen naar een AWP server gaan als je alleen met een sniper rifle wilt spelen, zonder mensen met andere wapens.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 07-05-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in UT3 gaan snipen wordt je uitgescholden en doodgeflakked. En terecht :P

Campers :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:00

g0tanks

Moderator CSA
Ach, ik vind die mensen die gaan klagen als je gaat snipen maar zeikerds. :P

UT3 lijkt mij trouwens veel te fast paced om fatsoenlijk te kunnen snipen. Ik heb het zelf nooit echt geprobeerd, geef mij maar gewoon een flak cannon.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak er af en toe een sport van om in een klein level met de sniper rifle door het level te rennen tussen alle mensen met een flak cannon of rocket launcher .. en ze dan gewoon al rennend met een headshot te vernederen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals al eerder vermeld is is er zat te vinden (klik ;) ). Echt een interessant discussie- of suggestietopic zie ik hier niet uit ontstaan: enkel hulp bij het probleem wat je dus zelf op kunt lossen. Daarom gaat het topic op slot :) Misschien is het een idee om Het algemeen beleid nog eens door te lezen. Daar staat erg veel nuttige info in over GoT.

Zowel CoD2 als CoD4 hebben enorm uitgebreide snipermods en snipercommunities. Zoek eens een leuke server uit, maak wat vrienden, en ga verder.

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 07-05-2009 19:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.