Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum] Verdwijnende eerste reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

• dutchcamel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:31
Omschrijving:
In (wat ik tot nu toe gevonden heb) specifieke gevallen verdwijnt de tekst van de eerste reactie op de topicpagina. Hieronder staat omschreven in welk geval ik het probleem heb opgemerkt. Ik heb geen andere situatie gevonden waarin dit ook gebeurt. De tekst kan wel geselecteerd worden en na het deselecteren is de tekst wel zichtbaar zoals het hoort. Bij het laden van de pagina is de tekst ook zichtbaar, tot het moment dat de Google ads geladen zijn en in beeld verschijnen. Op dat moment valt de tekst van de eerste reactie weg.

Gevonden:
Topic [alg] Slechtste programmeervoorbeelden deel 4, met 50 berichten per pagina, tabblad last, zodat .oisyn in "[alg] Slechtste programmeervoorbeelden d..." bovenaan staat.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2ivk0zo.png
Fullscreen: http://i43.tinypic.com/2rgf7sw.jpg

Platform en browser:
Windows XP met Internet Explorer 8.0.6001.18702

Ik heb in Firefox 3.0.8 en na een update ook Firefox 3.0.9 gekeken, daarin doet het probleem zich niet voor.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchcamel op 07-05-2009 17:39 . Reden: Afbeeldingen verhuisd ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Is dat de final release van IE8? (/me heeft hier even geen IE8 bij de hand) En heb je compatibility mode uitstaan of niet?

Intentionally left blank

Verwijderd

Ja, dat is de final. Ik heb exact dezelfde instellingen genomen als TS en bij mij gebeurd het (nog) niet, compatibility aan of uit.

• dutchcamel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:31
crisp schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:08:
Is dat de final release van IE8? (/me heeft hier even geen IE8 bij de hand) En heb je compatibility mode uitstaan of niet?
Toen IE8 gereleased werd gedownload van de Microsoft site, gewoon bijgehouden met updates, dus nieuwste versie. Met compatibility mode aan zie ik de tekst wel gewoon.
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:57:
Ja, dat is de final. Ik heb exact dezelfde instellingen genomen als TS en bij mij gebeurd het (nog) niet, compatibility aan of uit.
Door jouw opmerking bedacht ik me dat het ook door de advertenties van Google kan komen (al lijkt er aan de tekstadvertenties niets vreemds te zijn, je weet maar nooit). Heb je dezelfde advertenties?

Ik heb nog even verder gezocht en ben nog een pagina tegengekomen waar het voorkomt. In [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV, ook weer tabblad last. Het vreemde is dat het de ene keer wel en de andere keer niet gebeurd.

Screenhots Met bug en zonder bug.

Zoals je in de screenshots kan zien zijn de advertenties hetzelfde, waardoor het in ieder geval niet aan de advertenties zelf lijkt te liggen. Ik heb de broncode in beide gevallen bekeken, deze lijkt hetzelfde.

Het lijkt erop dat het wat met de (JavaScript) code van de Google advertenties te maken heeft, misschien afhankelijk van de volgorde waarin de browser vanalles verwerkt. Wat me daarnaast nog opvalt is dat de tekst tot aan de eerste smiley lijkt te verdwijnen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt puur op een repaint/reflow renderbug. Vorige versies IE hadden daar zo nu en dan ook al last van en dat is blijkbaar in IE8 nog steeds niet gefixed...

Intentionally left blank

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Ik heb van ditzelfde probleem ook wel eens last, maar dan niet alleen in het forum maar ook op de frontpage artikelen. Wat ik dan doe is dan klik ik op de tekst dat mist in de browser (staat overigens wel in de broncode) en dan staat het er wel.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb al lange tijd niet meer van dit soort meldingen gezien, dus een fix lijkt me niet hoogst noodzakelijk.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.