Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Blu-Ray probleem

Pagina: 1
Acties:

• JollyGnome
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
http://i42.tinypic.com/axcvmc.jpg

Voila, als ik een Blu-Ray probeer af te spelen dan krijg ik deze foutmeldingen. Ik heb al vanalles geprobeerd, Klite codec pack gedownload, achter drivers gezocht voor Blu-Ray, maar vind niets.

Ik denk dat ik met deze afbeelding genoeg info heb gegeven? Hopelijk kan iemand mij helpen! :) want dit is best een vervelend probleem. :S

Mvg, HumanAfterAll

(zie net dat ik dit waarschijnlijk niet juist gepost heb? als een mod dit naar het gepaste forumonderdeel wil verplaatsten? :))

[ Voor 28% gewijzigd door JollyGnome op 07-05-2009 17:00 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Installeer eens een Blue-Ray codec (waarschijnlijk meegeleverd bij je BR-Speler, dus NIET K-lite ofzo).

Software CD die je bij je BR speler hebt gehad even uitvoeren.

• JollyGnome
DeX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:00:
Installeer eens een Blue-Ray codec (waarschijnlijk meegeleverd bij je BR-Speler, dus NIET K-lite ofzo).

Software CD die je bij je BR speler hebt gehad even uitvoeren.
Hij zit gewoon in mijn laptop?! Heb er dus geen software CD bijgehad. Mijn laptop heeft dat allemaal geïnstalleerd gehad, maar na mijn C:/ format werkt hij niet meer..

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 15:41

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heb dit gevonden:
http://www.ditii.com/2008...lu-ray-and-hd-dvd-movies/

EDIT:
TotalMedia Theatre provides full Blu-ray and HD DVD playback and fully integrates with Media Center out of the box. Because of this integration the remote works flawlessly. TotalMedia also has the ability to play the backup videos from thier folders.
Je zult dus TotalMedia Theatre of een soortgelijk programma moeten installeren :).

[ Voor 81% gewijzigd door i7x op 07-05-2009 17:05 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je moet niet alleen de codec hebben, maar ook een juiste speler. Niet elke speler kan Blu-ray afspelen. Bijv. Power DVD kan dit wel.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• JollyGnome
Dus ik zou hem eerst op mijn HD moeten zetten? Ik vind het vreemd dat het dan dervoor wel werkte..
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:03:
Je moet niet alleen de codec hebben, maar ook een juiste speler. Niet elke speler kan Blu-ray afspelen. Bijv. Power DVD kan dit wel.
Hij heeft het afgespeeld.. En heb ookal met VLC geprobeerd, die speelt normaal alles af.. :)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
HumanAfterAll schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:05:
[...]

Dus ik zou hem eerst op mijn HD moeten zetten? Ik vind het vreemd dat het dan dervoor wel werkte..

[...]

Hij heeft het afgespeeld.. En heb ookal met VLC geprobeerd, die speelt normaal alles af.. :)
Normaal is nu niet het geval. Vziw speel VLC geen Blu-ray of HD DVD af.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• JollyGnome
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:08:
[...]

Normaal is nu niet het geval. Vziw speel VLC geen Blu-ray of HD DVD af.
Ah, ok dan weet ik dat ook weer ;-) Maar blijf het vreemd vinden dat WMC het eerst wel deed, en nu niet meer :S

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 13:15
WMC/VLC/WMP kan geen Bluray afspelen en dat heb je in het verleden dan ook niet gedaan, is onmogelijk. Bij een laptop met Bluray speler wordt doorgaans WinDVD of PowerDVD meegeleverd als afspeelsoftware. Na een recovery moet deze software er normaal gesproken weer opstaan(of je hebt er een CD/DVD/Bluray bijgekregen met dat erop)
Pagina: 1