Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

direct x op usb

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

• martijnmt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
Hallo,

Op school speelde ik altijd het spel: Football Manager. tot dit moment werkte dit altijd. Maar als ik nu de toepassing start dan vraagt die om direct x.

Ik kan op school geen direct x installeren op een C/D schijf omdat deze alleen toegankelijk is voor Admins. Nu is mijn vraag of je ook direct x gewoon op een usb kunt installeren op een of andere manier en dat deze dan ook wordt gevonden door het spel.

Gr. martijnMT

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

waarom denk je dat dit is..

En los daar van kan het volgens mij ook niet om directx van je usb te launchen, het zit namelijk nog al diep.

En als je graag weer DX wil moet je even met je amin overleggen ;)

Signature

• martijnmt
wanneer ik de toepassing start vraagt die om het bestand D3dx9 37.dll ik heb hierover op internet gezocht en bleek dat het kwam doordat er dan geen direct x geïnstalleerd is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, dat kan niet. DX moet je echt installeren (en ook naar het register wegschrijven). Het bevat immers de nodige informatie voor stuurprogs en dergelijke.

Het beste kun je bij de ICT afdeling rechten vragen om het spelletje te installeren.

• martijnmt
het spel staat namelijk geïnstalleerd op mijn usb. vanaf hier kan ik alleen spellen spelen omdat ze het op school niet echt op prijs stellen dat je überhaupt spellen speelt en daarom kun je het ook niet meer op de harde schijf installeren.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

martijnmt schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:27:
het spel staat namelijk geïnstalleerd op mijn usb. vanaf hier kan ik alleen spellen spelen omdat ze het op school niet echt op prijs stellen dat je überhaupt spellen speelt en daarom kun je het ook niet meer op de harde schijf installeren.
Dan is die rechtenset er dus om een reden. En wij gaan je echt niet helpen bij het omzeilen ervan.

Dus als je school je die rechten niet wil geven dan houdt het op.

Verwijderd

Wat je ook kan doen is een keylogger installeren en dan tegen de admin zeggen dat de computer waarop jij werkt het niet doet.. Wachten tot hij inlogt en dan zijn wachtwoord kopieren.. Vervolgens log je met zijn account in en installeer je direct x.

Ownee.. dat is strafbaar :P:P

Je zult het gewoon moeten vragen, al denk ik dat ze het niet gaan doen omdat de pcs voor schooldoeleinden zijn en niet om te gamen.

• BGB4rn

BGB4rn

Of je houd je braaf aan de regel dat je geen spelletjes speelt op school, technisch een stuk simpeler :) .

Signature

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 14:49
zoek een programma uit dat je voor je school nodig zou kunnen hebben, en dat werkt op directx. ga dan naar de systeembeheerder, of je docent ofzo, en zeg dat dat programma wat je toch echt nodig hebt, niet werkt. vanwege een niet aanwezige directx, merk je dan fijntjes op. en de dag erna kun je weer fijn studeren voor voetbalcoach.

• martijnmt
ja dat ga ik proberen er is namelijk een programma : 3Dmax dat ook zo af en toe direct x nodig heeft.

• BGB4rn

BGB4rn

Ik weet niet hoe zwaar het spel is maar als dat het niet is kun je het ook in een Virtuele omgeving draaien. O-)

Signature

Verwijderd

martijnmt schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:54:
ja dat ga ik proberen er is namelijk een programma : 3Dmax dat ook zo af en toe direct x nodig heeft.
Eeh.. je zit op een middelbare school of Hogeschool/Universiteit, ik zie niet echt waarom je 3dmax nodig zou hebben voor school.. Tis niet een prog wat je voor een paar uurtjes ff wat mee aankloot.. Overigens zou ik geen 3dmax maar Maya gebruiken maar dat terzijde
BGB4rn schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:56:
Ik weet niet hoe zwaar het spel is maar als dat het niet is kun je het ook in een Virtuele omgeving draaien. O-)
Ik denk dat dit ook niet mogelijk is als hij DX ook niet kan installeren...

Verwijderd

remote desktop
bootable windows CD

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:08

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:43:
Wat je ook kan doen is een keylogger installeren en dan tegen de admin zeggen dat de computer waarop jij werkt het niet doet.. Wachten tot hij inlogt en dan zijn wachtwoord kopieren.. Vervolgens log je met zijn account in en installeer je direct x.

Ownee.. dat is strafbaar :P:P

Je zult het gewoon moeten vragen, al denk ik dat ze het niet gaan doen omdat de pcs voor schooldoeleinden zijn en niet om te gamen.
Hoe wou je die keylogger installeren zonder adminrechten, en al helemaal zodat hij ook het loginscherm keylogged?
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:02:
remote desktop
bootable windows CD
Ja, want gamen over RD gaat ook zo lekker.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• BGB4rn

BGB4rn

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:00:
[...]

Ik denk dat dit ook niet mogelijk is als hij DX ook niet kan installeren...
Hoezo niet, ik zit ook op een ict opleiding en daar gebruiken we regelmatig Virtual Pc voor projecten.
Sterker nog je krijgt zelfs extra (netwerk) schijfruimte als je aan de slag gaat met virtual pc's, Virtual pc staat dan ook standaard op alle computers geinstalleerd, het nadeel daarvan is dat het geen 3d acceleratie ondersteunt en daarom niet heel geschikt is om mee te gamen.

Signature

Verwijderd

g0tanks schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:04:
[...]

Hoe wou je die keylogger installeren zonder adminrechten, en al helemaal zodat hij ook het loginscherm keylogged?
Er bestaan ook hardwarematige keyloggers die je tussen pc en toetsenboard in gooit

Voorbeeld: http://www.keyghost.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 17:09 . Reden: voorbeeld toegevoegd ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
g0tanks schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:04:
Hardwarematige keylogger. >:)

Spuit 11. :z

[ Voor 3% gewijzigd door -The_Mask- op 07-05-2009 17:10 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• BGB4rn

BGB4rn

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:07:
[...]

Er bestaan ook hardwarematige keyloggers die je tussen pc en toetsenboard in gooit

lol dat ding is voor ps/2 :P ik denk niet dat ze dat nog hebben eerlijk gezegt..

Signature

Verwijderd

BGB4rn schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:11:
[...]

lol dat ding is voor ps/2 :P ik denk niet dat ze dat nog hebben eerlijk gezegt..
http://www.keyghost.com/USB-Keylogger.htm

Overigens, wat een prijzen zeg.. de tering..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 17:13 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:08

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:07:
[...]

Ik weet dat die dingen bestaan, ik wilde hem alleen niet op ideeën brengen. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

O-keeee...

Speelkwartier (toepasselijk) is over.
Schooltijd =! spelletjestijd, als de PC's daar niet voor geschikt zijn heb je helaas pech.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.