2 jaar geleden heb ik een samsung e900 bij hi gehaald icm abonnement van 20 euro in de maand. Nu ben ik deze telefoon een maand geleden kwijtgeraakt, maar met het oog op het aflopen van het abonnement bedacht ik me, dat ik dan wel een nieuw toestel kon krijgen. Echter, je kunt geen account bij Hi aanmaken als je je mobiele telefoon niet hebt (je moet sms activatie doen), nu is mijn vraag: Is het de moeite hier bij Hi achteraan te bellen, of is het zogenaamde "aanbod" dat zij mij gaan doen niet beter dan het gewone aanbod wat ook op de gewone Hi site te vinden is?
Wat is je probleem, ga eerst de site even bekijken en reken de boel uit. Vervolgens bel je Hi op en zeg je dat je wilt verlengen en vergelijk je hun aanbod met het online aanbod. Misschien krijg je extra korting omdat je al klant bent, scheelt bij mij wel altijd veel ( t-mobile )
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Bel met Hi, bekijk wat ze je voorleggen, en vergelijk het met andere aanbiedingen. Dat is prima iets wat je zelf kunt doen, en GoT is er niet om je aan het handje te houden. Dat mag je nu wel eens in de gaten hebben.
Dit topic is gesloten.