Toon posts:

Goedkoop laptopje, suggesties? (zie voorwaarden binnenin)

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor m'n nonkel een laptop en ik dacht, "misschien weten die van tweakers wel ergens een goede aanbieding" !

Hij moet aan de volgende eisen voldoen:
- Kleiner als 17 inch, een 15,4 of 16 inch is perfect
- Numeriek klavier moet ingebouwd zijn
- azerty toetsenbord
- Liefst 3GB Ram geheugen, omdat ik zelf 2GB Ram wat achterhaald vind
- Prijs: zo goedkoop mogelijk (500-700 euro)
- Ik woon in België

Hij zal enkel worden gebruikt voor internet, e-mail, dus de grafische kaart is volledig niet van belang.

Suggesties? Links? Hoe meer hoe liever! :)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:20
Suggesties genoeg te vinden in: [NBBG Aanschaf] Basisnotebook april 2009 :) En door in de pricewatch wat specificaties aan te geven: http://tweakers.net/price...802=&i437=&a437=&x=19&y=5

Qua RAM kun je later ook zelf toevoegen, en een ingebouwd numeriek gedeelte is vaak pas bij 17", ik gok dat dat een van de moeilijkste eisen gaat worden. Misschien in een 16.4"?

[ Voor 67% gewijzigd door asfaloth_arwen op 07-05-2009 15:22 ]

Specs

Verwijderd

Topicstarter
asfaloth_arwen schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:19:
Suggesties genoeg te vinden in: [NBBG Aanschaf] Basisnotebook april 2009 :) En door in de pricewatch wat specificaties aan te geven: http://tweakers.net/price...802=&i437=&a437=&x=19&y=5

Qua RAM kun je later ook zelf toevoegen, en een ingebouwd numeriek gedeelte is vaak pas bij 17", ik gok dat dat een van de moeilijkste eisen gaat worden. Misschien in een 16.4"?
Een 16.4 zou ook nog ok zijn, maar 17 is echt te groot.
Ik heb naar jouw links gekeken, spijtig dat er in bijna alle gevallen geen numeriek gedeelte aanwezig is, en je kan er ook niet op filteren!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Is een los USB numpadje dan niets? Kun je voor €10,- kopen.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Lees ook de bijsluiter :+

Dit topic is gesloten.