Toon posts:

Logitech cordless wheel mouse doet vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren doet me muis vaag. Als ik hem maar snel genoeg(is niet echt snel) beweeg dan gaat de muiscursor ipv van normaal te reageren helemaal vaag over t beeld bewegen.

Ik denken... batterijen zullen wel op zijn....dus die vervangen... nog steeds hetzelfde gekut.... muis aan een andere computer gehangen en toen deed ie t wel.. t ligt dus aan Windhoos....

Kheb geen zin om heel windhoos weer opnieuw te installen voor me muis....

Kent iemand dit probleem??

Verwijderd

Ik heb het ook, geen idee wat het is. Heb een nieuwe muis gekocht...

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
misschien een opstakel tussen je muis en de receiver, maw doet ie ook raar als je hem er recht voor houdt ?

Verwijderd

Topicstarter
dan doet t kreng ook vaag...kheb em de ontvanger al helemaal op een andere plaats gezet.... maar hij heeft eerst altijd nog gedaan... dus daar kan t niet aan liggen...:(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hebbie ook al eens van kanaal gewisseld ?
(ik kan niet doen want hij herkent hem als gewone muis :?)

Verwijderd

Topicstarter
jah... ook al geprobeerd

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:01

Magic666

No one's neighbour!

drivers updaten misschien een optie?

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft t altijd gedaan duz aan de drivers kan t niet liggen.... kheb ook niks geinstalled wat voor problemen kan zorgen

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:01

Magic666

No one's neighbour!

goeie tip: koop een MS Explorer muis! ;)
Ik had vroeger ook een logitech maar sinds ik die explorer muis heb wil ik absoluut niks anders! Mooi groot en zeer nauwkeurig!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55
Misschien zijn de rollertjes in de muis vies (er van uitgaande dat het geen optische muis is)? Gewoon ff het balletje eruit halen en het stof weghalen.

Verwijderd

Topicstarter
Op een ander computer deed ie t wel goed...

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
Op woensdag 28 februari 2001 11:10 schreef JungleJim het volgende:
Misschien zijn de rollertjes in de muis vies (er van uitgaande dat het geen optische muis is)? Gewoon ff het balletje eruit halen en het stof weghalen.
topic titel: Logitech cordless wheel mouse doet vaag
er bestaan geen optical cordless muizen
dus kan het geen optical zijn

:):)

Verwijderd

Ik heb ook zo'n Logitech Cordless en hij doet ook wel eens vreemd. Wat wel helpt is om even dat 'connect' knopje op de receiver en dan de 'connect' op de muis zelf in te drukken. Bij doet ie het dan weer zo'n 2 maanden zonder problemen.

(blijft natuurlijk vreemd dat ie ineens raar gaat doen)

Verwijderd

best goeie muizen, maar soms denk ik wel eens: wat een bagger ding...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 20:50 schreef brokkie het volgende:
best goeie muizen, maar soms denk ik wel eens: wat een bagger ding...
Zeg dan niks.... Nep - UT'er

Verwijderd

ik vind alle non-optische muizen soms fukct... door al dat stof. :(

Verwijderd

sorry vlugge_japie.... Ik wilde alleen laten weten dat ik hetzelfde probleem had. Laten we elkaar geen mietjes noemen (al ben jij dat wel)....

Verwijderd

het kan zijn dat de receiver te dicht bij een monitor, of ander electronisch aparaat ligt,
ik heb hier zelf ook last van als de receiver te dicht bij mijn monitor ligt met mijn logitech wireless mouse man wheel.

Met het keyboard heb je daar bijna nooit last van... juist de muis heeft er last van omdat deze meer signalen in dezelfde tijd moet geven (een muis heeft nl standaard een rate van 40 Hz... bij een keyboard ligt deze vele malen lager)

Verwijderd

Ik heb het ook, dit komt bij mij doordat de 4 ovale "glijvoetjes" weg zijn. Hierdoor klopt de hoogte niet meer helemaal.

Verwijderd

misschien dattie op 3knops staat ipv 2knop???

is bij oudere muizen ieg wel es het geval >:)

Verwijderd

Beter dan mijn Logitech muis, mijne gaat alleen nog maar van links naar rechts. Boven naar beneden pakt hij niet! Open gemaakt etc. schoongemaakt maar niX! Zal wel die laser zijn of zo |:(|:(|:(

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Op woensdag 28 februari 2001 20:56 schreef Vlugge_Japie het volgende:

[..]

Zeg dan niks.... Nep - UT'er
Jij kan er ook geen zak van, ook al heb je wél een werkende muis!!

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

goed gesproken irondog, die wannabe unrealers moeten aangepakt worden!!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
* _-= Erikje =-_ Erikje =-_ heeft dit probleem ook :(

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ik gebruik die logitech cordless wheelmouse zonder iets geinstalleerd te hebben. Ook op mijn laptop, gewoon inpluggen en hij doet het. Nooit problemen mee gehad, dus mischien is dat een ideetje voor jou... :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Heb ik nou ook gedaan, alles werkt perfect! :)

Verwijderd

Heb je hem via Usb aangesloten? Je kunt hem beter op Ps2 aansluiten, belast het systeem minder. Werkte bij mij vader een stuk beter in ieder geval.

Trouwens, er bestaan wel draadloze optische muizen!!! Kijk maar eens goed rond op de logitech site...

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
gee software installen en eventueel de versnelling uitvinken, dan komt die heel dicht in de buurt van een normale muis met versnelling (standaard in windows), maar veeeeel beterz natuurlijk :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op woensdag 28 februari 2001 11:42 schreef Juan het volgende:

[..]

[..]

er bestaan geen optical cordless muizen
dus kan het geen optical zijn

:) :)
ga maar weer naar je zandbak.., en sla je zusje maar weer met het emmertje op haar hoofd, want zo te zien heeft ze dat ook teveel bij jou gedaan >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1