Windows 7 RC < Vista image backup: data restore?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Wat ik probeer uit te vogelen is of het mogelijk is met een image backup van vista (Backup en restore center) afzondelijke data terug te zetten in Windows 7 RC.

Als ik google op Backup vista dan staan de twee backup methodes (bestanden of compleet) uitgelegd. Bij compleet praten ze over complete systeemherstel. Dit is ook de enige methode om ook executables te bewaren. Bij losse filebackup kan je niet afzondelijk selecteren wat je wilt backuppen, alleen maar het soort bestanden.

Heeft iemand ervaring met het restoren van bestanden in Windows 7 en lukt dit ook uit een "complete backup" van vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een image backup gaat sowieso niet lukken.

Maar je kan kijken of Easy Transfer werkt.
Ikzelf weet het niet, maar zoiets zou wel de beste oplossing zijn vermoed ik.

Als het overigens alleen data-bestanden zijn, dan kan je dat gewoon kopieren natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 07-05-2009 14:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Easy Transfer ben ik aan het proberen. Ik heb een interne harddisk opgegeven als lokatie.
Tevens heb ik een image backup gemaakt, mocht het helemaal mis gaan en ik niet meer bij mijn bestanden kan. Tevens meest belangrijke data naar externe harddisk. ;-) Ik ga het gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Berimbau schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:28:

Heeft iemand ervaring met het restoren van bestanden in Windows 7 en lukt dit ook uit een "complete backup" van vista?
De VHD mounten en uit de 'disk' de benodigde bestanden trekken? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device