Ik had gisteren wat malware verwijderd wat zich voordeed als windows bestanden. Maar nu zit ik te kijken in Hijackthis en zie ik daar 2 entries nog wat er niet thuis hoort volgens mij.
Overigens heb ik ook op andere Windows XP computers gekeken en daar waren deze entries niet te vinden. Automatische updates zelf staat ook uit trouwens.
Enig idee of het kwaad kan? De malware bestanden zelf zijn al weg, maar deze entries wil ik het liefst ook kwijt zijn als het inderdaad kwaadaardige entries zijn.
Ik had al geprobeerd deze entries te verwijderen, maar ze bleven terugkomen zelfs in Veilige Modus.1. O23 - Service: Automatisch Updates (wuauserv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\
2. O23 - Service: Intelligente achtergrondsoverdrachtservice (BITS) - Unknown owner C:\WINDOWS\
Overigens heb ik ook op andere Windows XP computers gekeken en daar waren deze entries niet te vinden. Automatische updates zelf staat ook uit trouwens.
Enig idee of het kwaad kan? De malware bestanden zelf zijn al weg, maar deze entries wil ik het liefst ook kwijt zijn als het inderdaad kwaadaardige entries zijn.