Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mijn Logitech G15. Ik weet niet zeker of het aan de G15 ligt of een instelling in Windows. Het is toch iets in Windows. Ik heb ondertussen al uren gezocht op Google en ondertussen ben ik het echt beu, aangezien ik er telkens mee geconfronteerd wordt als ik code schrijf.
Telkens als ik een accent wil, moet ik de accentoets indrukken en meteen backspace, omdat ie er anders twee tegelijk doet, -''- , let op dit is geen " (dubbele accent). Als ik de dubbele accent-toets indruk krijg ik ook twee dubbele accenten -""-. Bij het eenmalig indrukken van de tilde-toets krijg ik dit: ~~.
Om letters met accenten te typen moet ik de toetsen perfect tegelijk indrukken, wat soms leidt tot frustratie:
''e''e''e''e''eé''eé''e''ee''e''e''e''e''e''ee''éé
Soms lukt het, meestal niet.
Weet iemand of dit iets hardwarematigs is of een instelling?
Ik heb al geprobeerd verschillende invoertalen te gebruiken in het configuratiescherm maar ik krijg de oorzaak van mijn probleem niet gevonden...
edit:
Het is denk ik een instelling, als ik het schermtoetsenbord van Windows gebruik krijg ik dezelfde symptomen.
Telkens als ik een accent wil, moet ik de accentoets indrukken en meteen backspace, omdat ie er anders twee tegelijk doet, -''- , let op dit is geen " (dubbele accent). Als ik de dubbele accent-toets indruk krijg ik ook twee dubbele accenten -""-. Bij het eenmalig indrukken van de tilde-toets krijg ik dit: ~~.
Om letters met accenten te typen moet ik de toetsen perfect tegelijk indrukken, wat soms leidt tot frustratie:
''e''e''e''e''eé''eé''e''ee''e''e''e''e''e''ee''éé
Soms lukt het, meestal niet.
Weet iemand of dit iets hardwarematigs is of een instelling?
Ik heb al geprobeerd verschillende invoertalen te gebruiken in het configuratiescherm maar ik krijg de oorzaak van mijn probleem niet gevonden...
edit:
Het is denk ik een instelling, als ik het schermtoetsenbord van Windows gebruik krijg ik dezelfde symptomen.
[ Voor 6% gewijzigd door kwaza op 07-05-2009 12:28 ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!