Ik heb hier een probleempje waar ik niet meer uit kom. We hebben hier een server die via de 32bits odbc koppeling naar andere kijkt. Dit werkt allemaal prima, echter we hebben nu een stuk software gekregen die de 64bit ODBC vereist, ik krijg alleen voor geen mogelijkheid de ODBC driver in de 64bit odbc geinstaleerd.
Heb al de verschillende zaken geprobeerd, onder andere een installatie van de oracle 64bit client alleen die installatie loopt vast. Voor de rest heb ik geen andere mogelijkheid gevonden.
Het betreft een 2003 server 64bit
Edit: de software geeft aan dat hij de desbetreffende odbc verbinding niet kan vinden, hij bestaat wel in de 32 bits odbc versie. Dus de 32 bits ODBC driver is wel geinstaleerd en werkt ook.
Edit2: betreft de 10g versie
Heb al de verschillende zaken geprobeerd, onder andere een installatie van de oracle 64bit client alleen die installatie loopt vast. Voor de rest heb ik geen andere mogelijkheid gevonden.
Het betreft een 2003 server 64bit
Edit: de software geeft aan dat hij de desbetreffende odbc verbinding niet kan vinden, hij bestaat wel in de 32 bits odbc versie. Dus de 32 bits ODBC driver is wel geinstaleerd en werkt ook.
Edit2: betreft de 10g versie
[ Voor 17% gewijzigd door cossy nl op 07-05-2009 09:27 ]