Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 'verwijdert' google apps mail *

Pagina: 1
Acties:

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-11 21:51
Hallo,

Ik ben inmiddels een paar maanden een zeer tevreden van Google Apps voor mijn domein, zodat mijn e-mail veilig op de google servers staan.

Ik gebruik hoofdzakelijk Outlook 2007 (op een vista computer) om mijn mail via IMAP op te halen (op verschillende computers). Daarnaast heb ik een Windows Mobile telefoon die tevens e-mail ophaalt via IMAP. Ik gebruik slechts 1 e-mailadres met Outlook en m'n telefoon.

Het gebeurt echter met enige regelmaat dat ik netjes het envelopje van Outlook te zien krijg en vervolgens naar mijn inbox ga. Als ik dan het mailtje heb gelezen heb, wil ik het mailtje verplaatsen naar een map/label. Maar Outlook laat mij dan het mailtje niet verplaatsen, omdat het mailtje niet meer in m'n inbox staat. Het mailtje is nergens terug te vinden (ook niet via webmail), behalve in de map alle berichten, daar staat hij wel gewoon keurig tussen. Ik krijg bij het verplaatsen de foutmelding dat er een wijziging in het bericht heeft plaatsgevonden :s

Ik heb verder geen filters in Outlook ingeschakeld. Het gebeurt ook enorm random, het gebeurt dus niet elke keer bij dezelfde afzender/domein. Ook mijn e-mail scanner (Eset versie 4) kan, volgens mij, niet het probleem zijn, omdat het dus random is.

Ik kwam er via google search achter dat er meerdere mensen met die probleem zaten, maar ik kon de oplossing er niet tussen vinden.

Ik vroeg me af of er meer mensen die probleem hebben (gehad) en weten hoe dit kan worden opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door rob1985 op 07-05-2009 20:06 ]