[PHP/FTP] swfuploader werkt niet met imagevue x2

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik vond het lastig om dit bericht ergens te plaatsen, aangezien het om een webgebaseerde applicatie gaat heb ik hem hier maar neergezet.

Ik heb twee dagen geleden de nieuwste versie van Imagevue geinstalleerd (x2). Hierbij werkt bijna alles. Behalve de belangrijkste taken die je met de software doet. namelijk het uploaden en verwijderen van foto's en mappen.

Voor het uploaden maakt imagevue gebruik van swfuploader. Bij elke foto die ik upload krijg ik de volgende melding in beeld:

Server (IO) error

Dit is de manier waar ik het mee wil oploaden, omdat je dan meerdere foto's per keer kan uploaden.

Bij het verwijderen van een bestaande map die al op de server stond krijg ik de volgende PHP error:

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: unlink(/var/www/vhosts/republiekbloemendaal.nl/httpdocs/GALLERY/content/Republiek Bloemendaal/Slot Feest 2007//.jalbum/thumbs/DSC_4973.jpg) [function.unlink]: Permission denied

Filename: /imagevue/include/functions.inc.php

Line Number: 394

Wanneer ik dit voor de eerste keer deed waren de foto's in deze map wel weg, maar de map zelf niet.

Ik heb de permissions van mappen/bestanden die verandert moeten worden op 777 gezet.

Bij de diagnostics van deze sodtware wordt er vermeldt open basedir niet wordt ondersteunt. Zouden deze fouten daardoor komen en moet deze functie bij het
hostingbedrijf worden uitgezet?

Ik hoop dat iemand er achter kan komen wat er mis aan is, ook omdat het misschien geen algemeen probleem is.

mvg

Jelmar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Voor support op 3rd party componenten/libraries kun je beter contact opnemen met de makers. Het is in ieder geval niet de bedoeling hier in PRG ;)

Als je zelf aan het programmeren bent in PHP dan kun je hier natuurlijk wel een topic openen maar lees dan wel eerst even: PRG Beleid en De Quickstart.

We zien dan namenlijk graag een concreet probleem, en daarbij ook relevante code.

[ Voor 53% gewijzigd door Woy op 07-05-2009 09:03 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.