audio cd's branden!?!@#@!?!

Pagina: 1
Acties:

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Topicstarter
Zo iemand mij ff uit de branden kunnen helpen? Bij het kopieëren van een audio cd blijf ik tikken houden tussen de nummers. Ik heb easy cd creator 3.5c & 4.0, clone cd, nero 5.0 al geprobeerd. Buffer groot/klein enz. alle instellingen reeds geprobeerd met steeds die tikken erin! Iemand een idee...

msi k7t pro2a, tb 1000, 256/133mb, cd sony 48,cdrw samsung sw-204....(brander & cd nu ff op dezelfde flatk.) hd 30gb ibm/7200, 10gb maxtor/7200

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 16:33
Audio cd inlezen in een andere cdrom speler, misschien heeft deze geen goede digitale audio extractie. Anders de read snelheid lager zetten

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Tikken TUSSEN de nummers lijkt erop dat je op de oorspronkelijke cd (waar je een back-up van wilt maken neem ik aan... ) een 2-second gap hebt zitten. Lees de tracks afzonderlijk in met bijvoorbeeld Audiograbber en edit de laatste 2 seconde van iedere track (m.u.v. de laatste) weg met bijv. CoolEdit.

Ken dit probleem en op deze manier is het me tot nu toe altijd gelukt.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Even een open deur intrappen:

Je brandt toch wel met DAO. Want bij TAO schakelt hij tussen de nummers door de laser uit. Dan krijg je tikken (bij sommige branders)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

hmmm... lijkt erop dat of de inleessnelheid of de brandsnelheid te hoog staat....

probeer es 4x lezen en 2x schrijven