Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SPC620NC Webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze webcam vertoont ook iets vreemds waar Philips Customer Support niet uitkomt. Na installatie staan er 2 snelkoppelingen, een in het systeemvak waar hij hoort, de andere staat op de taakbalk - tussen Snelstartbalk en systeemvak. De koppeling in het systeemvak werkt - d.w.z. rechtsklik opent het menu eigenschappen - die op de taakbalk is helemaal dood. Vraag aan Philips was: hoe krijg ik die weg maar deze fout waren ze nog niet eerder tegengekomen. Volgens hen moet de fout ergens in Windows zitten maar waar? Is hier een oplossing voor?
Systeem: WIN XP SP3, Video Geforce 6600 512 MB
Wat ik inmiddels zelf heb geprobeerd: Cam afgekoppeld en alle Philips software verwijderd; registerscan gedraaid en problemen verholpen; vervolgens de Webcamdriver geïnstalleerd; er worden weer twee snelkoppelingen geplaatst: de ene in het Systeemvak, de dode op de Taakbalk. Die moet, net als die in het systeemvak het Tabblad Eigenschappen openen maar dat gebeurt dus niet. Daarna cam aangesloten en getest. Vervolgens de andere software - VLounge - geïnstalleerd.
Hoe krijg ik nu die dode snelkoppeling van de Taakbalk af?????
Ik heb inmiddels dit geprobeerd: op mijn reserve PC tijdelijk WIN XP geïnstalleerd en SP2. Daarna de camdriver geïnstalleerd (als enige extra). De camera werkt prefect en er staat nu geen extra icoon op de Taakbalk.
Mijn conclusie: deze fout wordt veroorzaakt door mijn eigen PC en, zoals eerder gezegd zou die ergens in het register moeten zitten. Zonder goede begeleiding begin ik daar natuurlijk niet aan.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 14:47 . Reden: aanvullende info ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 06:23
Heb je al eens gekeken naar de Eigenschappen van die snelkoppeling? Waar verwijst ie naar?

Rechtermuis op icoontje > Eigenschappen