Poll request

Pagina: 1
Acties:

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Het zou denk ik interessant zijn om bijvoorbeeld meer polls te maken a.d.h.v.reacties op artikels om een beter zicht te krijg op de mening van de algemene tweaker.
Een voorbeeldje zou kunnen zijn i.v.m. de magsafe connector van apple bv. Bij hij al stuk is gegaan, wie vind dat hij degelijker mag, en wie vind het goed zoals hij is, en wie is er radicaal tegen.
Zo kan ik nog een paar (voor mij) interessante polls uit de discussies halen die na een artikel volgen.
Sommige mensen reageren erg veel en/of hevig, en daarom juist zou het interessant zijn om toe zien hoe de gemiddelde tweaker erover denkt.

Techno>Music

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Hier moeten we eens over nadenken. We kunnen namelijk niet altijd vooraf inschatten of een bericht zicht leent voor een gekoppelde poll en als een bericht 40 reacties heeft, heeft het weinig zin meer om er nog een poll aan toe te voegen. De essentie (dat polls leuke informatie opleveren) klopt echter als een bus.

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Bedankt voor de reply,
het is inderdaad waarschijnlijk niet altijd eenvoudig om dit in te schatten. Hierover kan ik niet zomaar een uitspraak doen. Stel dat (dit is een pure gok) na 1uur x aantal reacties zijn gekomen en er uit het artikel een poll valt te halen, dit dan ook te doen.
Nogmaals ik draag het maar even aan, hoe jullie op reageren is natuurlijk volledig aan jullie.

Bedankt!

Techno>Music