Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:42
Hallo,
Ik was er zeker van dat ik de HTC Touch Diamond 2 zou kopen en zojuist besteld heb totdat ik ergens op een forum tegenkwam dat de Omnia in velen wegen beter was. Is dit waar? Ik heb er wat gegevens bij gepakt en het lijkt er wel op, ook is de Omnia veel goedkoper... Heb ik iets gemist? Ik had nooit gedacht dat de Omnia beter was.

P.s. Voor de mensen die de Omnia hebben, hoe werkt de accelerometer? Goed?

Mvg,
NLCJ

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 16:40
Ik vind de accelerometer uiterst irritant bij de Omnia. Het is veel te gevoelig en draait heel vaak wanneer het niet nodig is. Als ik het uitzet, kan ik het ook niet meer snel handmatig draaien. Daarvoor moet ik helemaal naar de instellingen ervoor gaan.
Maar dat het er inzit is wel goed, ik maak er gebruik van.

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:42
Ik ben erachter gekomen dat het eigenlijk niet zo heel veel uit maakt. Net was ik nog over vanalles aan het nadenken waarom ik beter de Omnia kan nemen, maar dat ben ik nu allemaal al vergeten. Kan dus niet belangrijk geweest zijn. Ook heb ik zojuist gezien dat de posts die hierover gingen ongeveer 20 dagen voordat de Touch Diamond 2 uitkwam gemaakt. Ze weten dus niet waar ze het over hebben aangezien het niet op ervaring gebaseerd is.

Toch bedankt voor het antwoorden en sorry voor de onnozele vraag. :)

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:30

rCk

Paksoy schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:54:
Ik vind de accelerometer uiterst irritant bij de Omnia. Het is veel te gevoelig en draait heel vaak wanneer het niet nodig is. Als ik het uitzet, kan ik het ook niet meer snel handmatig draaien. Daarvoor moet ik helemaal naar de instellingen ervoor gaan.
Maar dat het er inzit is wel goed, ik maak er gebruik van.
Dat kun je ook nog zelf instellen, je knt zelf de mate van gevoeligheid van het draaien met die accelerometer instellen, non argument dus imo.

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 16:40
rCk schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:17:
[...]

Dat kun je ook nog zelf instellen, je knt zelf de mate van gevoeligheid van het draaien met die accelerometer instellen, non argument dus imo.
Denk je dat ik dat niet heb geprobeerd? Na een 45 graden hoek draait dat ding al bij de laagste stand bij mij.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Uit het beleid:
Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wilt een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welke moet ik kopen" topic te openen.
Je zult toch echt zelf de keus moeten maken. Hierom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.