Ik heb Windows 7 op mijn Macbook pro geinstalleerd, alle drivers van de Macbook OSX cd geinstalleerd en het werkt perfect..
Nu heb ik Windows is beter bekeken, (7) en het valt mij op dat heeel veel functies in Windows 7 gewoon compleet over genomen zijn van het idee van Mac OS X.
Ik geef een paar voorbeelden:
Dock idee --> Windows Taskbar (volledig veranderd lijkt erg op de Dock in Mac)
Voorkeuren --> Configuratiescherm in Windows 7 lijken erg op elkaar.
Achtergronden en Screensavers --> Instellingen in Windows 7 qua achtergronden komen volledig overeen. Achtergronden automatisch na zoveel minuaten laten veranderen, zelfde geld voor screensavers.
Sticky Notes --> Volledig hetzelfde in Mac als in de nieuwe Windows 7.
Macbook HD --> Deze computer & bij Mac je schijf openen nu dezelfde inhoud: Gebruikersnaam, Programma's, Pictures, Documents.. etc... niet meer de standaard schijven zoals je van Windows kent, maar nu zoals Mac zijn "Computer" opent.
Alle schermen --> Schermen in Windows 7 hebben nu standaard links mappen staan van Windows. (Dit is ook in Mac Libraries, Computer, Network, etc.
Mac Gadgets en Windows Gadgets is compleet hetzelfde.
Het mooiste is nog de taskbar, die precies zoals Dock werkt, je hebt daar standaard links.. en deze lichten op als je een programma gebruikt.
Goed, waarschijnlijk zijn er nog meer overeenkomsten..
Ik vind het zwak, maarrrr beter goed gejat dan slecht bedacht vind ik zelf.
Wel jammer dat Microsoft zich zo laat kennen, des te meer wordt er bevestigd hoe goed Mac OS X is.
Ik ga weer naar Mac OS X Leopard, ik heb genoeg gezien..
Weer een ervaring rijker..
Owja; hier nog ff mijn screenshot:

Toch is Mac een stuk fijner als dat Windows is.. sorry ik blijf bij mijn mening
Adios, Tot ziens, bye bye..
Nu heb ik Windows is beter bekeken, (7) en het valt mij op dat heeel veel functies in Windows 7 gewoon compleet over genomen zijn van het idee van Mac OS X.
Ik geef een paar voorbeelden:
Dock idee --> Windows Taskbar (volledig veranderd lijkt erg op de Dock in Mac)
Voorkeuren --> Configuratiescherm in Windows 7 lijken erg op elkaar.
Achtergronden en Screensavers --> Instellingen in Windows 7 qua achtergronden komen volledig overeen. Achtergronden automatisch na zoveel minuaten laten veranderen, zelfde geld voor screensavers.
Sticky Notes --> Volledig hetzelfde in Mac als in de nieuwe Windows 7.
Macbook HD --> Deze computer & bij Mac je schijf openen nu dezelfde inhoud: Gebruikersnaam, Programma's, Pictures, Documents.. etc... niet meer de standaard schijven zoals je van Windows kent, maar nu zoals Mac zijn "Computer" opent.
Alle schermen --> Schermen in Windows 7 hebben nu standaard links mappen staan van Windows. (Dit is ook in Mac Libraries, Computer, Network, etc.
Mac Gadgets en Windows Gadgets is compleet hetzelfde.
Het mooiste is nog de taskbar, die precies zoals Dock werkt, je hebt daar standaard links.. en deze lichten op als je een programma gebruikt.
Goed, waarschijnlijk zijn er nog meer overeenkomsten..
Ik vind het zwak, maarrrr beter goed gejat dan slecht bedacht vind ik zelf.
Wel jammer dat Microsoft zich zo laat kennen, des te meer wordt er bevestigd hoe goed Mac OS X is.
Ik ga weer naar Mac OS X Leopard, ik heb genoeg gezien..
Weer een ervaring rijker..
Owja; hier nog ff mijn screenshot:

Toch is Mac een stuk fijner als dat Windows is.. sorry ik blijf bij mijn mening
Adios, Tot ziens, bye bye..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 20:51 . Reden: Screenshot erbij geplaatst ]