In een oud topic uit 2006 lees ik het volgende
Ik heb oppeens geen machtingen meer, terwijl het altijd wél goed is gegaan.
Ik heb de normale administrator rechten op de pc, ik kan wel bestanden naar bijv. usb sticks enzo verplaatsen. Het probleem doet zich bovendien ook voor op mijn andere pc, het lijkt iets met mijn mp3 zelf te maken te hebben.
Heeft er hier iemand iets eerder over gehoord? Wat doe ik fout, of wat is er aan de hand?
Ik gebruik Vista btw, en zowel via drag en drop met explorer als overplaatsen met behulp van WMP lukt niet.
Alvast bedankt!
Toen heeft diegene er geen antwoord op gekregen, maar ik heb nu plotselling hetzelfde.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:15:
maar als ik muziek erheen wil slepen krijg ik de melding; "kan niet op het apparaat worden gezet. U hebt geen machtigingen om dit item te maken"
Ik heb oppeens geen machtingen meer, terwijl het altijd wél goed is gegaan.
Ik heb de normale administrator rechten op de pc, ik kan wel bestanden naar bijv. usb sticks enzo verplaatsen. Het probleem doet zich bovendien ook voor op mijn andere pc, het lijkt iets met mijn mp3 zelf te maken te hebben.
Heeft er hier iemand iets eerder over gehoord? Wat doe ik fout, of wat is er aan de hand?
Ik gebruik Vista btw, en zowel via drag en drop met explorer als overplaatsen met behulp van WMP lukt niet.
Alvast bedankt!