Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech x-540 fout!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net een logitech x-540 aangeschaft. En heb em op me computer aangesloten: Acer m7200.
En ik gebruik de onboard geluid. Met realtek drivers. Het probleem is dat ik nu alleen geluid krijg uit me 2 achter speakers en me center speaker en subwoofer. Dus uit me 2 voorste speakers komt geen geluid uit. Ik heb al een paar keer de drivers opnieuw geïnstalleerd. Maar voor de rest weet ik ook niet wat ik zou moeten doen?

IK hoop dat iemand me kan helpen.

Groeten Ramiro

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet in de drivers zelf wel aangeven dat je 5.1 geluid wilt en dat elke kabel in de juiste ingang zit.

Vermeld nog even de driverversie(s) die je geïnstalleerd hebt en je besturingssysteem.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dit probleem had ik ook met m'n oude computer , maar dan icm met de X-530.
Je moet de kabeltjes in de goede ingangen van je PC stoppen , ik had ze volgens de kleuren erin gestopt , maar later heb ik beide manuals gepakt en gekeken welk gat voor front is , welke voor rear en welke voor de sub/center. Daarna heb ik ze er goed in gestopt en nu heb ik prachtig surround geluid , ook moet je software matig even kiezen voor 5.1 geluid.

Verwijderd

Topicstarter
MIjn besturingssysteem is Windows vista 32-bit. En me driver versie is volgens mij R2.22 was een driver speciaal voor vista. En ik heb ook alles via kleur erin gestopt. Dus ik dacht dat dat wel goed zou zijn. Ik heb namelijk geen boekje van me computer.
Ook als ik namelijk 5.1 kies hoor ik niks uit linker en rechter speaker. En als ik em dan op stereo zet hoor ik ook niks uit die twee speakers. Dus denk dat het iets met stereo te maken heeft?

Alvast bedankt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 22:53 ]