ibm xSeries 336 opstartprobleem, alleen voeding gaat aan

Pagina: 1
Acties:

• jochemh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12-2025
Een goede avond,

Ik heb vandaag mijn server binnen gekregen, een IBM X336 geval. Nou verliep alles heel goed, stroom erin, windows server 2008 er maar is op, en wat dingen uitproberen. Na het afsluiten heb ik de netstekker er even uit gehad. Toen ik deze er daarna weer in stopte, ging alleen de voeding aan maar voor de rest bleef het angstig stil. Er zit natuurlijk geen aanknop op (de voorkant).

Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer aan krijg?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:X

Hoe heb je 'm dan in eerste instantie aangezet?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
X336 heeft zeker wel een aanknop, het (witte?) knopje waar het lampje om heen knippert. Als dat niet werkt even met de RSA connecten en dan een power on.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Witte knopje indrukken :)

hmmm, spuit 11

[ Voor 39% gewijzigd door Microkid op 06-05-2009 18:01 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Ik weet, het knopje is niet echt groot, maar het zit er wel degelijk... Is inderdaad een klein wit knopje. Bevindt zich aan de voorkant. Er knippert geen lampje omheen, wel naast. Als dat knippert heeft de server wel spanning maar staat hij niet aan. Als het lampje brandt staat de server aan.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 14:14 ]

• jochemh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12-2025
De eerste keer ging de server gelijk aan toen ik de stroom erop zette. Na lang zoeken heb ik dan toch eindelijk de oplossing gevonden: De voeding moet eerst ongeveer 20 sec aan zijn, en dan kan idd met het kleine knopje rechtsvoor de rest worden aangeslingerd. Toch bedankt!
Pagina: 1