Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista Bus] Onderdelen controle paneel reageren niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik over 2 desktops van HP (DC5800 - quadcore intel - 4gb ram en 500gb schijf), deze moet ik voorzien van een office licentie en van een antivirus.

Bij het updaten van de Vista Business(met individuele updates) merkte ik dat enkele onderdelen van het configuratiescherm niet meer toegankelijk zijn. Als ik op deze onderdelen klik gebeurd er niets.

Om een voorbeeld te geven :
Als ik naar configuratiescherm ga (klassieke weergave) en ik klik op systeem, dan gebeurt er niets.
Verander ik de weergave naar configuratiescherm -> systeem en onderhoud, dan kan ik wel op externe toegang toestaan klikken, maar niet op Systeem noch op Hoeveelheid ram-geheugen ... klikken.

Wat zou hiervan een oorzaak zijn? Kan het liggen aan het feit dat ik werk met individuele updates?

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 10:02
sorry voor de late kick, maar ik heb dit probleem ook voorgehad met een nieuwe pc. 3 weken uit de doos en probleem dat de helft van het configuratiescherm niet meer werkt.

Ik heb ondertussen de oplossing gevonden, en zou deze dan ook willen delen met de rest van got...

Ik heb even deftig moeten zoeken, maar in de logboeken van vista stonden er telkens 2 items in error. Beetje internet afschuimen, leerde mij dat er miserie was met Wsearch...
Eigenlijk zat ik toen op 1 milimeter van de oplossing, maar toch ben ik daar niet op doorgegaan... 8)7

Een paar dagen later, en een ingeving van God (met een d), ben ik dieper op de wsearch gaan zoeken, en windowsupdates die daar iets mee te maken zouden kunnen hebben...

Ik dacht toen effe logisch na, en wou eigenlijk die windows search eens gewoon opnieuw installeren, en ja hoor... Na de uninstall van de windowsupdate "Windows search 4.0" deed de pc weer volledig wat hij moest doen...

Nu ja, de windows search wou ik er natuurlijk wel terug opzetten, en na herinstallatie van deze update bleef de pc werken zoals het moest! _/-\o_

Voor de TS zal het niet meer nuttig zijn, voor anderen kan mijn post misschien nog wel iets betekenen!!

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen