all-in-one die kan scannen zonder PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-01 16:09

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Ik zoek een printer / scanner die ook kan scannen (naar email of usb) zonder dat er een PC is waarop drivers staan. Dit wil dus zeggen dat het ding zelf van scan -> pdf moet kunnen processen en hierbij niet afhankelijk moet zijn van een PC.

Ik heb een brother (geloof: Brother MFC 6490) in huis gehad, hierbij bleek ook weer dat er een pc aan moest staan voor de 'rekenkracht'.

Wie weet welke merken zelfstandige machines leveren in het eindgebruikers segment, en waaraan herken ik deze? De PC-Totaal had nu ook een test van 10 laser all in one's helaas testen die dit ook niet (of het wordt niet expliciet vermeld)

Voor de mensen die er thuis zijn in printers hieronder de eisen

inktjet of laser maakt niet zoveel uit, wel moet hij meerdere pagina's kunnen scannen en dubbelzijdig printen is een pre.

- scannen naar PDF
- kleuren printer

mijn budget is tot 400 euro ongeveer.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:55

DDX

kijk eens naar deze printer :

http://www1.euro.dell.com...l&cs=RC1078544&l=nl&s=pad

deze scant naar email

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Laatst online: 16-04 23:54
Waarschijnlijk zul je moeten zoeken naar een standalone all-in-one. 'standalone' is thans het juiste sleutelwoord, maar let op, sommige apparaten kunnen wel standalone printen, maar niet scannen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 01:28
Deze kan volgens mij naar PDF scannen op een SD kaart oid. Of hij ook meerdere pagina's kan scannen wordt mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:27
De Samsung CLX-2160 scant naar JPG op een USB-stick, kan 'm zeker aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Ik zoek zelf eigenlijk zelf zo'n apparaat alleen dan zonder printfunctie geen idee of die vooreen redelijke prijs bestaan ?
HP heeft de digital sender lijn, maar die zijn vanaf $3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik ben zelf voorzien van een HP Officejet J6410.. Deze kan scannen naar pc via netwerk of naar de ingebouwde cardreader. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
kalizec schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:25:
Waarschijnlijk zul je moeten zoeken naar een standalone all-in-one. 'standalone' is thans het juiste sleutelwoord, maar let op, sommige apparaten kunnen wel standalone printen, maar niet scannen.
de brother was standalone.... maar kon alleen standalone kopieren.
richeh schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:35:
Ik ben zelf voorzien van een HP Officejet J6410.. Deze kan scannen naar pc via netwerk of naar de ingebouwde cardreader. :z
kan deze ook naar de cardreader scannen als de pc uit staat ? (dat was t probleem bij brother)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
richeh schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:35:
van kieskeurig.nl
Laatste review HP Officejet J6410
Beoordeling: 5

Dit product is op zich prima, het wordt alleen verziekt door 1 ding: de bijgeleverde software. De applicatieonderdelen die worden geïnstalleerd zijn zooo zwaar dat er zeker wel een half uur nodig is voor de installatie. Daarna begint de ellende: je (WINXP) systeem is aardig verziekt:
maar je hoeft toch enkel printerdrivers te installen. de rest werkt toch standalone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:53

MBV

HP All-in-one consumentenreeks die ik 3 jaar geleden in de winkel had staan kon ook naar SD-kaart scannen. Je had er alleen niks aan: dat kon namelijk alleen op 90dpi o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
MBV schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:09:
HP All-in-one consumentenreeks die ik 3 jaar geleden in de winkel had staan kon ook naar SD-kaart scannen. Je had er alleen niks aan: dat kon namelijk alleen op 90dpi o.i.d.
HP Photosmart C7280 All-in-One Printer, Scanner, Copier and Color Fax

deze lijkt heel 'stand alone' maar goed lezen leert dat alleen kopieren/faxen stand alone gebeurt.
Hewlett Packard Color LaserJet CM1312nfi mfp\12ppm color\ 8 ppm mono\600dpi\NL\ 160MB\ A4\ ADF\2.4 i LCD\ PCL6\ HP Postscript 3
I ran into one minor issue. When network setup finishes, everything works except the ability to give a scan command from the front panel. HP says the feature is set up automatically if you're connected through a USB port, but, ironically, if you're close enough to connect by USB cable, there's little need for the feature.
zit nu ondertussen in de 500 euro categorie, denk zo langzamerhand dat ik maar een losse document scanner (a 600 E ) koop en een cheap-ass printer.

[ Voor 41% gewijzigd door xychix op 07-05-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zowat de volledige Brother-reeks kan dit ook. Gewoon usb-stickje of SD-kaart in het toestel en scannen maar. Indien je een model neemt met fax kan je alles scannen via de fax-ingang. Heel gemakkelijk als je veel moet scannen.

Hmm naar pdf, nog niet geprobeerd eigenlijk (heb ook een Brother MFC 6490).

[ Voor 16% gewijzigd door 0X55AA op 07-05-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op m'n werk staat een HP Officejet Pro L7780 All-in-One. De L7680 is exact hetzelfde apparaat, maar dan zonder extra papierbak. De L7680 kost zo'n 300 euro.
Deze twee kunnen "digitaal archiveren" naar een netwerkshare, oftewel scannen naar een pdf en deze op een netwerkshare gooien. Dus helemaal standalone is 't niet, want er moet wel 'n share beschikbaar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
AlvaK schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:26:
Op m'n werk staat een HP Officejet Pro L7780 All-in-One. De L7680 is exact hetzelfde apparaat, maar dan zonder extra papierbak. De L7680 kost zo'n 300 euro.
Deze twee kunnen "digitaal archiveren" naar een netwerkshare, oftewel scannen naar een pdf en deze op een netwerkshare gooien. Dus helemaal standalone is 't niet, want er moet wel 'n share beschikbaar zijn. :)
maar er hoeven geen drivers op een 'desktop' te draaien. Dat is dus goed genoeg voor mij. Ik zal m eens opzoeken.

ik krijg echter het gevoel dat er ook een 'desktop' aan moet staan om de verwerking / drivers te draaien voor t scannen. er staan immers minimale systeem eisen genoemd.

[ Voor 12% gewijzigd door xychix op 07-05-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Ik weet dat de meeste all in ones dit kunnen, alleen zet al je pc's eens uit en kijk of t dan nog werkt

Tot zover loop ik steeds tegen het probleem dat er software / CPU power gebruikt wordt van een van de desktops die in het netwerk hangen.

Wel grappig dat hier nog niet veel vaker mensen tegenaan gelopen zijn. Fabrikanten melden het ook niet duideljik en verkopers hebben ook geen flauw idee.

Reden achter deze eis: als ik terug kom van mijn werk wil ik vaak wel wat zaken even snel inscannen maar zit mijn laptop nog in mijn tas (of soms staat deze nog aan een slot op locatie bij een klant)

mogelijk oplossing

ik heb zojuist een kyocera FS 1118 MFP zien werken, die kan het allemaal. Een kijken of ik zo'n ding kan regelen.

[ Voor 10% gewijzigd door xychix op 07-05-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
nu begint het er weer op te lijken dat de kyocera fs 1118 mfp kan scannen naar share/email in zwart wit en enkel met pc-software naar kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Het wordt 'normaal' pas een probleem zodra je met grotere groepen een printer deelt, de all-in-ones voor grote bedrijven kunnen het dus wel. Je hebt daarvoor een stuk meer verwerkingskracht nodig, en dat zou hogere prijzen voor consumentenproducten betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ha, kijk naar dit topic was ik op naar zoek.

Ik zoek ook een standalone scanner die ook kan scannen zonder PC. Het liefst opslaan naar FTP of email. Printer hoeft niet. Heb jij, TS, al een paar extra alternatieven gevonden?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu bij Blokker een Epson Alles-in-1
http://www.blokker.nl/web...alogId=10001&fldType=week

Volgens de folder 'bruikbaar met of zonder pc.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

goed checken of dat 'zonder pc' niet alleen slaat op kopiëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Is het de Stylus SX205? Van de Epson Site:
"Deze veelzijdige alles-in-één oplossing kan zonder pc worden gebruikt om snel kopieën te maken of foto's af te drukken via de ingebouwde geheugenkaartlezer of de PictBridge-interface."

Kopieën zonder PC ja. Maar nu nog scannen ...

Waar ik zelfs nog aan zat te denken was een klein embedded systeempje en daar een USB scanner aan hangen. Op het systeempje bv Win98 of DSL. Sommige Thin clients heb je op marktplaats al voor 20,-. Nieuw kun je hele kleine PC's al voor 100,- krijgen. Plus een tweedehands scanner = voor minder dan 150,- klaar.

(En je hebt een NAS haha :) )

[ Voor 38% gewijzigd door Eusebius op 09-06-2009 16:09 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Vandaag krijg ik een mailtje van de support afdeling van Brother:
Hierbij stuur ik u een link op met onze vergelijkingstabel.

http://int.sitestat.com/b...allinones.pdf&ns_type=pdf

Hierin staan vermeld welke modellen kunnen scannen naar FTP of I-fax(email server).

Met vriendelijke groet,
Deze PDF had ik al eerder gevonden, maar ik was er niet zeker van of de "Scan naar" functie ook werkt ZONDER PC. Bijna al de modellen hebben een email functie. De MFC-6490 van de TS staat er ook tussen. En volgens de TS zou de PC aan moeten staan...

(admin: leek me belangrijk genoeg om even een nieuw bericht van te maken ipv mijn laatste te quoten)

Nog een mailtje terug van Brother
Om verwarring te voorkomen.

Voor de functie scan to email heeft u een pc nodig.

Maar voor de functie scan to E-mailserver heeft u geen pc nodig.

De model MFC-8220 heeft geen scan naar e-mailserver functie.

De Mfc-6490 heeft wel deze functie.

Nogmaals alle modellen in de tabel waarbij de functie I-FAX staat kunnen scannen naar een email-server zonder tussenkomst van een pc.

Met vriendelijke groet,
(heel veel enters weggehaald. Volgens mij krijgen ze een bedrag per enter :) )

Het gaat dus om de modellen met I-fax erin. De TS wil graag dat ze PDF worden & kleur kunnen printen, dat is voor mij minder belangrijk. Modellen met I-fax zijn:
MFC-5890CN
MFC-6490CW
DCP-6690CW
MFC-7440N
MFC-7840W
MFC-8880DN
MFC-8890DW
MFC-9840CDW

[ Voor 35% gewijzigd door Eusebius op 10-06-2009 12:08 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik heb geen idee waar ik mijn post kwijt moet vandaar dat ik het hier maar probeer:

Ik ben op zoek naar een multi-functional printer met een ADF (auto document feeder) waarmee ik documenten automatisch kan scannen naar een PDF formaat. Het liefst zou ik dit ook zonder dat mijn PC aan moet willen doen (dus wegschrijven naar een SD-kaart of anders mailen?).

Daarnaast moet dat ding ook:
- Printen
- Scannen
- Faxen

Mocht het ook nog een WiFi ingebouwd hebben zou het helemaal perfect zijn. Alleen nu komt het: Ik wil niet meer dan 200 euro hieraan besteden. Het stomme van PRICEWATCH is dat het geen ADF selectie heeft.

Kent iemand zo'n product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:07

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Anoniem: 181923 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:26:
Ik heb geen idee waar ik mijn post kwijt moet vandaar dat ik het hier maar probeer:

Ik ben op zoek naar een multi-functional printer met een ADF (auto document feeder) waarmee ik documenten automatisch kan scannen naar een PDF formaat. Het liefst zou ik dit ook zonder dat mijn PC aan moet willen doen (dus wegschrijven naar een SD-kaart of anders mailen?).

Daarnaast moet dat ding ook:
- Printen
- Scannen
- Faxen

Mocht het ook nog een WiFi ingebouwd hebben zou het helemaal perfect zijn. Alleen nu komt het: Ik wil niet meer dan 200 euro hieraan besteden. Het stomme van PRICEWATCH is dat het geen ADF selectie heeft.

Kent iemand zo'n product?
Ik heb een Canon MX860 heerlijk apparaat, adf voor 35 vellen direct naar pdf/email en nog een ander formaat. Ding is snel, draadloos en kost rond de de 215 euro bij chear.nl

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loewie-643- schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:28:
[...]

Ik heb een Canon MX860 heerlijk apparaat, adf voor 35 vellen direct naar pdf/email en nog een ander formaat. Ding is snel, draadloos en kost rond de de 215 euro bij chear.nl
Omdat het draadloos is neem ik aan dat er WiFi is ingebouwd? Je kunt dus hierdoor direct gebruik maken van je ADF (tot 35vellen) en mailen naar je gmail account (heeft het een emailmemory of moet je iedere keer je mail adres weer opnieuw invullen?).

Kijk dat is inderdaad hetgeen wat ik zoek. :) Maar zijn er ook alternatieven (wellicht voor onder de 200euro)?

http://tweakers.net/price...xma-mx860.html#tab:prices

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 02-11-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Laatst online: 01:05
En dan gooi ik er nog een kleuren laserprintertje tegenaan voor 250, de Samsung CLX-3175fn:

http://www.google.nl/sear...TF-8&q=samsung+clx-3175fn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Anoniem: 181923 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:33:
[...]

Omdat het draadloos is neem ik aan dat er WiFi is ingebouwd? Je kunt dus hierdoor direct gebruik maken van je ADF (tot 35vellen) en mailen naar je gmail account (heeft het een emailmemory of moet je iedere keer je mail adres weer opnieuw invullen?).

Kijk dat is inderdaad hetgeen wat ik zoek. :) Maar zijn er ook alternatieven (wellicht voor onder de 200euro)?
Ja dat is een goede vraag, als je geduld hebt zoek ik het vanavond even voor je uit? Er is inderdaad een wifi ingebouwd. Je komt er overigens niet onderuit om de all in one eenmalig te configureren in je netwerk via usb op je computer. Zodra je de wireless instellingen gedaan hebt is ie in principe ook klaar. Alleen wanneer je dus functies als printen en ocr naar een pc toe wilt brengen met je een wizard van rond de 150-200 mb draaien die alle essentiele zaken op je pc installeerd.

Maargoed ik kom dus terug op dat mailgebeuren ;)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loewie-643- schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:38:
[...]

Ja dat is een goede vraag, als je geduld hebt zoek ik het vanavond even voor je uit? Er is inderdaad een wifi ingebouwd. Je komt er overigens niet onderuit om de all in one eenmalig te configureren in je netwerk via usb op je computer. Zodra je de wireless instellingen gedaan hebt is ie in principe ook klaar. Alleen wanneer je dus functies als printen en ocr naar een pc toe wilt brengen met je een wizard van rond de 150-200 mb draaien die alle essentiele zaken op je pc installeerd.

Maargoed ik kom dus terug op dat mailgebeuren ;)
Dank je wel :-) Dit klinkt allemaal erg goed moet ik zeggen! Canon lijkt mij overigens een prima merk om te hebben. Ik heb nu HP maar betaal me iedere keer suf aan inkt cartridges (19ml voor 25 euro of zo).

Hoe is de kwaliteit van je PDF? Ik neem aan dat dit allemaal via Adobe PDF Creator of zo gaat?
Ik heb namelijk aardig wat contracten en rekeningen die ik graag digitaal wil hebben en het lijkt mij zo handig als dit straks allemaal OFFLINE dmv een printer zou kunnen :-)

Ik heb snel even op de website van Canon gekeken en ze hebben ook een goedkoper alternatief
http://tweakers.net/pricewatch/236068/canon-pixma-mx320.html. Alleen je mist dan volgens mij de meest essentiele dingen zoals WiFi en mailen van PDF naar jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

DDX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:32:
Ik zoek zelf eigenlijk zelf zo'n apparaat alleen dan zonder printfunctie geen idee of die vooreen redelijke prijs bestaan ?
HP heeft de digital sender lijn, maar die zijn vanaf $3000.
Iemand nog idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Anoniem: 181923 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:47:
[...]

Dank je wel :-) Dit klinkt allemaal erg goed moet ik zeggen! Canon lijkt mij overigens een prima merk om te hebben. Ik heb nu HP maar betaal me iedere keer suf aan inkt cartridges (19ml voor 25 euro of zo).

Hoe is de kwaliteit van je PDF? Ik neem aan dat dit allemaal via Adobe PDF Creator of zo gaat?
Ik heb namelijk aardig wat contracten en rekeningen die ik graag digitaal wil hebben en het lijkt mij zo handig als dit straks allemaal OFFLINE dmv een printer zou kunnen :-)

Ik heb snel even op de website van Canon gekeken en ze hebben ook een goedkoper alternatief
http://tweakers.net/pricewatch/236068/canon-pixma-mx320.html. Alleen je mist dan volgens mij de meest essentiele dingen zoals WiFi en mailen van PDF naar jezelf.
Nou de grote voordelen van Canon ten opzichte van Hp vindt ik in de eerste plaats de software al die logge troep en die klote installer van HP die je 1gb aan shit op je pc dumpt waar je nooit wat aan hebt in mijn ogen. Als tweede heeft 123inkt.nl alternatieve cartridges met chip geschikt voor deze Canon waardoor je geen 12,95 maar iets van 8 euro betaald ofzo. Ik heb hem nu een maandje of 4 en kwa inktverbruik moet ik zeggen dat hij vrij zuinig is. Maar ik heb wel een ip4300 ernaast staan om op cd's af te drukken.

De kwaliteit van PDF is prima, mijn vriendin is dol op digitaliseren 8)7 en heeft een eigen archief gebouwd van alle papieren documenten die ze had. Eenvoudig vanuit excel met hyperlinks naar het betreffende dossier en dat werkt vrij effectief moet ik zeggen.

Het enige waar ik een beetje voor vrees is vanwege het buitensporige gebruik van de ADF ben ik benieuwd naar de duur van de rolletjes en overige onderdelen die hiermee gemoeid zijn. Het is geen volwaardige business unit, tis voor huis tuin en keuken gebruik en wat dat voor een effect op de toekomst heeft we zullen het zien. Ik houdt je op de hoogte! (wordt wss morgen, heb probleem met inet thuis)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiffy
  • Laatst online: 16:40

Jiffy

God, you're ugly!

Als het niet per se nieuw moet zijn: ik heb zelf een tweedehands Digital Sender (een 9100C) gekocht. Fantastisch apparaat. Op Ebay kom je ze zeer regelmatig tegen. Ik heb mijn exemplaar uit Duitsland laten komen: meer keuze en voor die 25 euro verzendkosten hoefde ik het niet te laten... :)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:18
Ik snap het nog steeds niet helemaal: ik zoek ook nog steeds naar een all-in-one die kan scannen zonder PC, en ook na het leven van alle reviews van de MX860 kom ik er niet uit of ie nou wel of niet zonder pc kan scannen.

Hopelijk kan jij uitsluitsel geven!

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Jiffy schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:17:
[...]

Als het niet per se nieuw moet zijn: ik heb zelf een tweedehands Digital Sender (een 9100C) gekocht. Fantastisch apparaat. Op Ebay kom je ze zeer regelmatig tegen. Ik heb mijn exemplaar uit Duitsland laten komen: meer keuze en voor die 25 euro verzendkosten hoefde ik het niet te laten... :)
Hmms goed idee, maar eens kijken binnenkort.
Output is nog wel compatible met huidige pdf standaard ? (geen idee hoe oud die types zijn eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

fdkuyper schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:19:
[...]

Ik snap het nog steeds niet helemaal: ik zoek ook nog steeds naar een all-in-one die kan scannen zonder PC, en ook na het leven van alle reviews van de MX860 kom ik er niet uit of ie nou wel of niet zonder pc kan scannen.

Hopelijk kan jij uitsluitsel geven!
Helaas moet ik jullie melden dat tussenkomst van een computer vereist is. Direct scannen naar e-mail is niet mogelijk. Er zit geen ingebouwde smtp-server in dus die vlieger gaat helaas niet op. Scannen doet ie overigens naar JPEG en PDF

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:18
loewie-643- schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:03:
[...]

Helaas moet ik jullie melden dat tussenkomst van een computer vereist is. Direct scannen naar e-mail is niet mogelijk. Er zit geen ingebouwde smtp-server in dus die vlieger gaat helaas niet op. Scannen doet ie overigens naar JPEG en PDF
Helaas! Maar bedankt voor de duidelijkheid. Ik ben bang dat alle goedkopere apparaten van het moment nog niet zelfstandig kunnen scannen.

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:26
Ik heb hier een Brother DCP-315CN oid en die scant netjes voor me naar PDF op een CF kaartje wat in de cardreader zit. M'n scans haal ik later via FTP er weer af. Alleen stja die 315 heeft geen feeder e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loewie-643- schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:03:
[...]

Ah jammer maar wel bedankt voor de duidelijkheid! Alleen ik zag overigens wel op de canon site dat je een USB slot hebt waarin je direct gescande documenten naar toe kunt sturen. Klopt dit? Of van een USB poort kan afdrukken?

HP heeft overigens ook een betaalbaar alternatief geloof ik:
http://tweakers.net/price...Field=price&orderSort=asc

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 02-11-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Anoniem: 181923 schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:45:
[...]

Ah jammer maar wel bedankt voor de duidelijkheid! Alleen ik zag overigens wel op de canon site dat je een USB slot hebt waarin je direct gescande documenten naar toe kunt sturen. Klopt dit? Of van een USB poort kan afdrukken?
Ja dat kan, je kan het ook naar een sd kaart toe sturen die geïntegreerd zit in de multifunctional maar waarom zou je dat willen als je datzelfde ook wireless kan doen? Maar het kan wel.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok en heb nu de volgende printer gevonden met aardig wat functies (WiFi, SDkaart, LAN, ADF?) voor maar 100 euro. Wie gebruikt hier een Epson printer? Is het kwalitatief net zo goed als een HP/Canon?

Epson Stylus Office BX600FW
Afbeeldingslocatie: http://www.helium.epson.de/fileadmin/fotopool/Epson_Stylus_Office_BX600FW_01.jpg
http://tweakers.net/price...tylus-office-bx600fw.html

• Commander69
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Commander69

Horseshoe solar

Ik haak nog maar eens bij dit topic aan. Ik zoek ook een goedkope DUPLEX ADF scanner in een all-in-one printer die naar PDF in email kan scannen zonder tussenkomst van de PC.

De optie die ik nu gevonden heb voor een redelijke prijs is een Brother 9840. Tenminste die lijkt dat te kunnen.
Zijn er nog meer opties (evt. een goedkopere inkjet achtige WEL DUPLEX ) Of de canon 8450 bijvoorbeeld alleen is die weer veel duurder.

Of heeft iemand anders nog suggesties om mijn papierwerk in te scannen in duplex (zonder met de hand het papier om te moeten draaien) naar PDF ? Een goedkope optie zou dan wellicht nog een losse scanner met document feeder en een stuk software op de PC.

40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh

• loewie1984

loewie1984

Commander69 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:03:
Ik haak nog maar eens bij dit topic aan. Ik zoek ook een goedkope DUPLEX ADF scanner in een all-in-one printer die naar PDF in email kan scannen zonder tussenkomst van de PC.

De optie die ik nu gevonden heb voor een redelijke prijs is een Brother 9840. Tenminste die lijkt dat te kunnen.
Zijn er nog meer opties (evt. een goedkopere inkjet achtige WEL DUPLEX ) Of de canon 8450 bijvoorbeeld alleen is die weer veel duurder.

Of heeft iemand anders nog suggesties om mijn papierwerk in te scannen in duplex (zonder met de hand het papier om te moeten draaien) naar PDF ? Een goedkope optie zou dan wellicht nog een losse scanner met document feeder en een stuk software op de PC.
Mijn MX860 van Canon heeft ADF en kan scannen naar pdf, alleen weet ik niet of ie dit alles ook kan e-mailen. Ik check vanavond even als ik thuis ben.

discogs

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:08
Er zal er ook een van HP zijn, neem ik aan: De OfficeJet 8500a plus (model A910g, om precies te zijn)
Link naar HP site.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Voor het archief:

Ik heb destijds een Kyocera FS 1118 MFP aangeschaft. Kost wat en kan enkel Zwart/Wit printen (nouja zwart + grijstinten) scannen naar PDF werkt perfect zonder softeware op je PC.

Je dient een SMTP server in te stellen en het ding regelt de rest.

Zeer betrouwbaar, zeer solide. Kan een HP consumenten printer niet tegenop.

De auto document feeder is niet standaard, moet je er even bijkopen ander heb je een flatbed scanner.

[ Voor 13% gewijzigd door xychix op 27-10-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:56
Zelf heb ik de Kyocera FS-1128, met ADF, scan, print, copy en fax.
http://nl.hardware.info/productinfo/80183/kyocera-fs-1128mfp
Kan scannen naar PC, en zou moeten kunnen scannen naar email, maar dat is me nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:00
Een beetje HP OfficeJet heeft deze functies toch ook al? Vanaf 80 euro oid heb je die dingen al :)

vanaf 150-200 euro geloof ik hebben ze ook een mail-functie dus krijg je de scans in je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-05 06:48
Epson printers kunnne vaak erg mooi printen. Maar de spuitnaalden raken als je niet voldoende print verstopt. Dit kun je weer ontstoppen maar kost je een hoop inkt en tijd/ frustratie.

Bij HP kun je ook nosteeds een verstopping krijgen maar dan vervang je de cartridge en ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
maarud schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:15:
Een beetje HP OfficeJet heeft deze functies toch ook al? Vanaf 80 euro oid heb je die dingen al :)

vanaf 150-200 euro geloof ik hebben ze ook een mail-functie dus krijg je de scans in je mail :)
zelden in PDF zonder dat er software op een PC draaid.
Ding moet zelf dan een stevige processor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:00
xychix schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:07:
[...]

zelden in PDF zonder dat er software op een PC draaid.
Ding moet zelf dan een stevige processor hebben
True, de goedkopere doen dat in JPG. De duurdere (iig de 8-serie) doen het wel in PDF, en kunnen ook mailen :)
Pagina: 1