Ik zoek een printer / scanner die ook kan scannen (naar email of usb) zonder dat er een PC is waarop drivers staan. Dit wil dus zeggen dat het ding zelf van scan -> pdf moet kunnen processen en hierbij niet afhankelijk moet zijn van een PC.
Ik heb een brother (geloof: Brother MFC 6490) in huis gehad, hierbij bleek ook weer dat er een pc aan moest staan voor de 'rekenkracht'.
Wie weet welke merken zelfstandige machines leveren in het eindgebruikers segment, en waaraan herken ik deze? De PC-Totaal had nu ook een test van 10 laser all in one's helaas testen die dit ook niet (of het wordt niet expliciet vermeld)
Voor de mensen die er thuis zijn in printers hieronder de eisen
inktjet of laser maakt niet zoveel uit, wel moet hij meerdere pagina's kunnen scannen en dubbelzijdig printen is een pre.
- scannen naar PDF
- kleuren printer
mijn budget is tot 400 euro ongeveer.
Ik heb een brother (geloof: Brother MFC 6490) in huis gehad, hierbij bleek ook weer dat er een pc aan moest staan voor de 'rekenkracht'.
Wie weet welke merken zelfstandige machines leveren in het eindgebruikers segment, en waaraan herken ik deze? De PC-Totaal had nu ook een test van 10 laser all in one's helaas testen die dit ook niet (of het wordt niet expliciet vermeld)
Voor de mensen die er thuis zijn in printers hieronder de eisen
inktjet of laser maakt niet zoveel uit, wel moet hij meerdere pagina's kunnen scannen en dubbelzijdig printen is een pre.
- scannen naar PDF
- kleuren printer
mijn budget is tot 400 euro ongeveer.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad