Toon posts:

Mijn afbeeldingen / Mijn video's naar externe hardeschijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste gatherers,

Ik heb een vraag m.b.t. mijn pas aangeschafte harde schijven. Aangezien mijn afbeeldingen, mijn video's en mijn downloads te vol waren voor mijn C drive, heb ik ze overget naar mijn externe harde schijf. Dit werkte in eerste instantie prima, want als ik iets opsloeg in mijn afbeeldingen zat ik meteen op de externe harde schijf.

Nu vraag ik mij af op dit wel slim was. Ik heb mijn laptop een keer losgekoppeld en weer aangesloten en als ik nu op start -> mijn afbeeldingen klik, gebeurd er niets. Ik heb twee vragen:
- Is het slim om mijn afbeeldingen, video's en downloads over te zetten naar de harde schijf? Misschien kan ik om het makkelijk te maken beter 3 nieuwe mapjes maken en ze gewoon handmatig knippen en plakken.
- Hoe krijg ik mijn afbeeldingen in start weer aan de praat? Ik merk nu ook dat er 2 mapjes mijn afbeeldingen zijn in mijn user map???

Dank jullie wel voor de hulp.

Groetjes,
Chief

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
heeft je schijf nu toevallig een andere schijfletter dan dat hij in eerste instantie had? dan zou je die even moeten herstellen via computerbeheer

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Rupie schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:48:
heeft je schijf nu toevallig een andere schijfletter dan dat hij in eerste instantie had? dan zou je die even moeten herstellen via computerbeheer
je zou indd even naar schijfbeheer kunnen kijken en even een vast stationletter toewijzen

Verwijderd

Topicstarter
Na even zoeken is het mij gelukt. Het lag inderdaad aan de veranderde schijf letter.

Dank jullie wel. Ciao