Ik ben niet meer tevreden over gfi mail essentials en wil dus op zoek naar het liefst, een open-source vervanger voor mijn exchange omgeving, danwel een handige betaalde vervanger. Ik heb ze nog niet direct kunnen vinden, en heb nog geen idee waar te beginnen, dus tips die me in de goede richting leiden en die me vertellen waar ik op moet letten tijdens mijn zoektocht zijn welkom.
Verwijderd
Een google zoekquerie op "spamfilter exchange 2000/2003/2007" zou toch het nodige op moeten leveren? Je zou eens naar microsofts anitgen kunnen kijken, al is dat geen opensource.
heb mijn eigen spamfilter gebouwd met spamassassin etc.. en een bayasian database die leert werkt goed zat enkel moet je wel beetje handig zijn met linux enzo.
Wat wil je nu eigelijk precies? Een vervanger voor je exchange omgeving of een vervanger voor GFI Mail Essentials?
En imf aanzetten in exchange een optie? Wel even kijken naar tools die het toestaan om die wat beter te configureren overigens.
Een hele rij microsoft certificeringen.
een vervanger voor gfi.SandStar schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:26:
Wat wil je nu eigelijk precies? Een vervanger voor je exchange omgeving of een vervanger voor GFI Mail Essentials?
Bedankt voor de replies. Ik zal alvast eens voorzichtig snuffelen aan de aangegeven programma's.
Heb bijna 2 jaar met mailmarshal gewerkt en kan die van harte aanbevelen overigens
Een hele rij microsoft certificeringen.
Pagina: 1