Hallo, ( WEET NIET OF IK DEZE POST GOED POST , ZONIET SORRY ! )
Ik zit met een soort van ‘’uitdaging’’
Crysis warhead is een van de mooiste spellen die ik bezit, deze wil ik dus ook op ‘’ de hoogste settings spelen’’
Dit lukt ook wel aardig alleen niet met zo’n denderende framerate ( 25-35 Frames ) dan staat het spel op het hoogst ingesteld
Spec’s
Asus Rampage II Extreme
4 GB Kingston 800 Mhz
Coolermaster realer power 620
Samsung 1 TB HDD
MSI N280 GTX 1 GB ( nieuw )
Q6600 Intel
Dit is opzich niet een slechte setup , maar ik zou graag zo’n 50 frames halen met alles op high !
Ik denk dat de q6600 de bottle neck is , wat denken jullie ?
Via google lopen de frame rates met een vergelijkbaar systeem gigantish uiteen..... vandaar dat ik graag een gebruikers ervaring wil.
Ik heb daarom de volgende Update Bedacht :
Core i7 920
Corsair XMS3 - Geheugen - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666 - CL9
Bij passend asus/Gigabyte mobo. ( hoeft verder geen luxe te hebben )
Graag jullie ervaring.
Groetjes
Ik zit met een soort van ‘’uitdaging’’
Crysis warhead is een van de mooiste spellen die ik bezit, deze wil ik dus ook op ‘’ de hoogste settings spelen’’
Dit lukt ook wel aardig alleen niet met zo’n denderende framerate ( 25-35 Frames ) dan staat het spel op het hoogst ingesteld
Spec’s
Asus Rampage II Extreme
4 GB Kingston 800 Mhz
Coolermaster realer power 620
Samsung 1 TB HDD
MSI N280 GTX 1 GB ( nieuw )
Q6600 Intel
Dit is opzich niet een slechte setup , maar ik zou graag zo’n 50 frames halen met alles op high !
Ik denk dat de q6600 de bottle neck is , wat denken jullie ?
Via google lopen de frame rates met een vergelijkbaar systeem gigantish uiteen..... vandaar dat ik graag een gebruikers ervaring wil.
Ik heb daarom de volgende Update Bedacht :
Core i7 920
Corsair XMS3 - Geheugen - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666 - CL9
Bij passend asus/Gigabyte mobo. ( hoeft verder geen luxe te hebben )
Graag jullie ervaring.
Groetjes