Toon posts:

Crysis Warhead ''voluit spelen''

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ( WEET NIET OF IK DEZE POST GOED POST , ZONIET SORRY ! )

Ik zit met een soort van ‘’uitdaging’’

Crysis warhead is een van de mooiste spellen die ik bezit, deze wil ik dus ook op ‘’ de hoogste settings spelen’’

Dit lukt ook wel aardig alleen niet met zo’n denderende framerate ( 25-35 Frames ) dan staat het spel op het hoogst ingesteld

Spec’s

Asus Rampage II Extreme
4 GB Kingston 800 Mhz
Coolermaster realer power 620
Samsung 1 TB HDD
MSI N280 GTX 1 GB ( nieuw )
Q6600 Intel

Dit is opzich niet een slechte setup , maar ik zou graag zo’n 50 frames halen met alles op high !
Ik denk dat de q6600 de bottle neck is , wat denken jullie ?
Via google lopen de frame rates met een vergelijkbaar systeem gigantish uiteen..... vandaar dat ik graag een gebruikers ervaring wil.

Ik heb daarom de volgende Update Bedacht :

Core i7 920
Corsair XMS3 - Geheugen - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666 - CL9
Bij passend asus/Gigabyte mobo. ( hoeft verder geen luxe te hebben )

Graag jullie ervaring.

Groetjes

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ik denk dat het meer onder de categorie spielerij valt..

en wat je bottleneck is weet ik niet, op welke res. speel je ?

ik vermoed ook je cpu, kijk eens naar hoe veel hij gebruikt wordt tijdens het spelen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door BGB4rn op 06-05-2009 13:32 ]

Signature

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-05 20:19
Je post WEL je harde schijf, maar NIET de resolutie waarop je het wilt spelen, en met welke instellingen precies...

Verwijderd

Topicstarter
yup mijn fout :

1680 x 1050 speel ik op met mijn 22 Inch Scherm,

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:05
Wat jij wil weten is iets wat je heel goed zelf uit kunt zoeken aan de hand van benchmarks op bijvoorbeeld [url=hhtp://www.tomshardware.com]Tom's Hardware[/url].

Om nog even behulpzaam te zijn; Kijk eens of je moederbord ook overweg kan met C2D E8x00 processoren. Die zijn ook al een stuk sneller dan jouw Q6600 maar kosten je heel wat minder geld dan de upgrade die jij voor ogen hebt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
dank voor alle snelle reactie's alvast,

Ja .... er past idd een snellere CPU op , Maar dan zal nog niet denderend zijn, Ik ga dan toch liever vor het I7 Platform.
Dan is die tenminste volgend jaar weer wat te upgraden,

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22
Zoals je zelf al aangeeft is een i7 een erg krachtige cpu. Jammer dat je dan wel weer nieuw geheugen en een nieuw mobo moet kopen. Als je er redelijk veel geld voor uit zou willen geven, dan zou ik dus een combo van een i7 met bijbehorend mobo en geheugen (6Gb) en dan een GTX295 erin knallen. Zo'n upgrade is wel erg duur maar het verzekerd je wel van een grove prestatiewinst :)

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja idd i7 zal het worden , Heb echter een paar benchmarks bekeken ( van een tijdje terug )

Waarin ze ''bijvoorbeeld Triple SLI met GTX 280 kaarten draaien en daarbij amper 50 FPS hebben......

Spel zal zijn tijd vooruit zijn denk ik haha

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Crysis staat bekend als een van de zwaarste games die er is, dus er is al veel over te doen geweest op het gebied van benchmarks. Ga eens op zoek naar benches en kijk welke configs goed overweg kunnen met Crysis en baseer daarop de keuze voor je nieuwe hardware.

Omdat we verwachten dat je dit soort dingen zelf uit kunt zoeken gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.