Hallo ,
Ik heb een probleem , ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen .
Wij hebben op het werk een sbs 2003 server draaien , met alles derop en aan .
Nu gebruiken we een mailhosting hier in Zweden en dat werkt goed , maar nu hebben we ook een klein kantoortje in China en die gaan ook hetzelfde mailhosting gebruiken als wij hier .
Het kantoor in China gaat direct naar de mailhoster en wij doen dat met exchange .
Het probleem is dat wij geen mail kunnen versturen naar onze mensen in China .
Kan dat liggen aan dat zijn niet op ons netwerk zitten ?
Dus mail ontvangen van China gaat goed maar wij kunnen geen mail versturen naar hun .
Ik heb ze ook al toegevoegd als gebruikers op de server maar dat helpt niet , is het een instelling die ik heb gemist ?
Vergeten te zeggen dat hun in China geen server gebruiken , dus gewoon direct connecten naar de mailhosting en wij via exchange .
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is .
Help pls .
Ik heb een probleem , ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen .
Wij hebben op het werk een sbs 2003 server draaien , met alles derop en aan .
Nu gebruiken we een mailhosting hier in Zweden en dat werkt goed , maar nu hebben we ook een klein kantoortje in China en die gaan ook hetzelfde mailhosting gebruiken als wij hier .
Het kantoor in China gaat direct naar de mailhoster en wij doen dat met exchange .
Het probleem is dat wij geen mail kunnen versturen naar onze mensen in China .
Kan dat liggen aan dat zijn niet op ons netwerk zitten ?
Dus mail ontvangen van China gaat goed maar wij kunnen geen mail versturen naar hun .
Ik heb ze ook al toegevoegd als gebruikers op de server maar dat helpt niet , is het een instelling die ik heb gemist ?
Vergeten te zeggen dat hun in China geen server gebruiken , dus gewoon direct connecten naar de mailhosting en wij via exchange .
Ik hoop dat het duidelijk genoeg is .
Help pls .