Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista probleem met systeem en onderhoud

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel bezig met het configureren van 2 hp pc's waar er een vista op staat.
Na enkele updates van windows merkte ik dat sommige functies van windows er de brui aan geven zoals bvb systeem en onderhoud kan ik niet meer openen.

Het gaat hier om 2pc's die beschikken over een legale versie van windows vista business, bij 1 van de 2 staat er ook een trend micro internet security 2009 op.

Heeft er iemand enig idee wat de oorzaak hiervn zou kunnen zijn?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat bedoel je met er de brui aan geven? Starten ze niet meer op?
Wat bedoel je met enkele updates? Service packs of losse updates? Bij losse updates: welke?
Geven beide systemen exact hetzelfde probleem?
Welke hardware gebruik je? Zijn beide pc's exact hetzelfde?

[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 06-05-2009 12:06 ]

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
De functies starten niet meer op.
Ik heb windows updates alle updates laten installeren, dus losse updates.
Dit zijn ze allemaal:
Afbeeldingslocatie: http://chismoor.net/updates1.png
Afbeeldingslocatie: http://chismoor.net/updates2.png

Beide pc's zijn HP Compaqs DC5800 (quad - core), momenteel hangt er niets meer aan dan een muis en een toetsenbord.

Edit : is het aan te raden om hem te formatten en er direct een sp2 op te zetten ipv apparte updates?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 13:03 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:18:
De functies starten niet meer op.
Mja, als je bij de eerste reactie al de vrij concrete vraag krijgt of je duidelijk wil zijn met wat er dan niet werkt, is je bovenstaande antwoord niet echt iets waar je wat mee kan natuurlijk :)

Probeer het nog eens opnieuw met een duidelijker symptoomomschrijving?
let daarbij even op Windows Clients - Beleid.

Sowieso kun je altijd één systeem met SP2 laten doen om te zien of dat verschil maakt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.