Dell systemen upgrades?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-02 14:48

Saven

Administrator

Topicstarter
Hallo GoT'ers
Ik ben van plan om over enige tijd een studio-laptop aan te schaffen bij Dell. Gewoon omdat het makkelijk is lijkt me, en ze opzich wel een goede naam hebben :)

Alleen wil ik geen 'mis'koop doen: niet dat ik over een maand een laptop koop en de volgende maand wordt de hardware van die laptops geupgrade voor dezelfde prijs :P

Dus zou iemand mij kunnen vertellen (als mensen het uberhaupt weten hoor) wanneer Dell zijn laptop specs verhoogd? :)

Alvast bedankt!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-02 22:04
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

---
Overigens verwacht ik geen upgrades. Alle lijnen zijn al vernieuwd de afgelopen tijd. Enkel een HD4670 zou wellicht in aantocht kunnen zijn voor de XPS Studio 16. Maar het is galzenbollenwerk.

Dit topic is gesloten.