Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 21:10
Ik heb van het verleden geleerd en gewacht met het bestellen van mijn fotoboek bij fotobuch.de totdat het weer bijna moederdag is, omdat ze dan een kortingsactie hebben. Die hebben ze nu dus inderdaad en ik heb een e-mail ontvangen, dat als ik de code 'FEIER1FB' gebruik bij een bestelling voor 10 mei, dat ik dan 10 euro korting krijg.

Echter, als ik deze code invul in het order-venster, dan verandert er niets aan het prijsoverzicht. Iedere andere willekeurige code wordt net zo goed geaccepteerd en heeft ook net zo weinig effect op het prijsoverzicht.

Heeft iemand ervaring met kortingscodes bij fotobuch.de? Ik heb al drie maal via de website een vraag ingediend, maar tot nu toe geen reactie gehad. En aangezien mijn duits nogal roestig is, bel ik ze liever niet :)

Dus: weet iemand of ik iets fout doe, of wordt die korting misschien pas achteraf verrekend? Ik heb al geprobeerd verder te gaan, maar dan moet ik adres- en creditcardgegevens invoeren en de prijs blijft nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Waarom mail je ze niet gewoon, in het engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
J3roen schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:13:
Waarom mail je ze niet gewoon, in het engels?
Ik kan geen e-mailadres van ze vinden op hun site. Ik heb dus wel al via de site driemaal een vraag ingediend (in het engels), maar daar dus tot zover geen antwoord op gekregen.

Hun mailings komen van info@fotobuch.de, maar ik ben sceptisch of ze daar uberhaupt replies op lezen. Maar goed, als ik anders geen contact krijg kan ik dat ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Ligt ook niet aan de browser? Je zou nog even met een andere browser kunnen proberen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
breinonline schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:49:
Ligt ook niet aan de browser? Je zou nog even met een andere browser kunnen proberen.
Het bestellen gaat via hun eigen programma, dus niet via een browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

misschien heeft die kortingscode een verloopdatum ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
Vandaag kreeg ik een antwoord van Fotobuch.de. De korting verschijnt blijkbaar nergens in beeld, dus je moet gewoon de bestelprocedure afmaken. Pas in de bevestigingse-mail kreeg ik te zien dat de korting verrekend was.

Beetje vreemd, maar het werkt uiteindelijk gewoon wel.
Pagina: 1