Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista / Server 2008 Service Pack Slipstreamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste manier om een nieuwe Vista DVD te maken met SP2 geslipstreamed?

Via google kom ik op optie zoals:

- vLite
- Een nieuwe install doen, SP installeren, opnieuw packagen en iso branden.
- niet mogelijk aldus Microsoft (wachten op beschikbaar gestelde ISO).

vLite doet iets voor je, echter weet ik niet wat er op de achtergrond gebeurd.
Daarom zou ik het zelf graag willen doen, zoals vroeger met XP.

Opnieuw packagen vind ik geen simpele oplossing, te omslachtig en wellicht komt er dan ook allerlei troep mee waar ik niet op zit te wachten.

Uiteraard kan ik wachten tot ik een nieuwe DVD van Microsoft krijg, maar dat duurt wellicht nog wel even.
Iemand een suggestie?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:54:

Opnieuw packagen vind ik geen simpele oplossing, te omslachtig en wellicht komt er dan ook allerlei troep mee waar ik niet op zit te wachten.
Ehm.

Please to explain.
Wat kan er dan aan troep meekomen? Je doet een kale 2008 install, verder niks en installeer dan gelijk SP2, en maakt een capture.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Wat ^^ zegt. Er is nog geen ''legale'' integrated disc beschikbaar. Ik heb er zelf een gemaakt d.m.v. reversed integration. Staan duidelijke handleidingen op het internet voor Vista SP2. Bij Windows 2008 werkt het iets anders, maar bijna hetzelfde. Kom je vast wel uit.

De enige stap die je overslaat is de ctrl+shift+f3 bij invullen password. Password vul je gewoon in en dan voer je de commands gewoon handmatig door. Via zo'n PE disk e.d.

http://www.wincert.net/forum/index.php?showtopic=5092 heb ik gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:47:
[...]

Ehm.

Please to explain.
Wat kan er dan aan troep meekomen? Je doet een kale 2008 install, verder niks en installeer dan gelijk SP2, en maakt een capture.
Drivers van het systeem?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sysprep?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device