Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem.
Ik wou een document van 4 pagina's printen maar bij pagina drie krijg ik de melding papier bijvullen.
(er ligt nog een hele stapel in
)
Dus ik 1 geprobeerd, hetzelfde.
Alles weer, hetzelfde.
Nu heb ik wat geprutst door mijn hand even door de lade te halen.
Gevolg, hij pakt het papier nu een heel klein beetje, waardoor het papier er gekreukeld inkomt
en na 2 mm erin geeft de printer de melding. Vul papier aan.
Heeft iemand een idee?
Er zit ook geen garantie meer op. Dus mocht ik het echt zelf moeten oplossen technisch laat dat dan ook
graag als het kan even weten.
Bij voorbaat dank!
ps. Zostraks ben ik erachter komen dat het is gekomen door een DVI-cable cover is veroorzaakt in het printlaadje. Nu deze verwijderd te hebben komt het papier een klein stukje verder maar doet het probleem zich nog steeds voor
...
ps2. Het is veranderd naar een papier storing. Daarna weer naar vul papier.
Het papier gaat er nu eerst goed in. Maar daarna meld hij vul papier.
Ik heb het volgende probleem.
Ik wou een document van 4 pagina's printen maar bij pagina drie krijg ik de melding papier bijvullen.
(er ligt nog een hele stapel in
Dus ik 1 geprobeerd, hetzelfde.
Alles weer, hetzelfde.
Nu heb ik wat geprutst door mijn hand even door de lade te halen.
Gevolg, hij pakt het papier nu een heel klein beetje, waardoor het papier er gekreukeld inkomt
en na 2 mm erin geeft de printer de melding. Vul papier aan.
Heeft iemand een idee?
Er zit ook geen garantie meer op. Dus mocht ik het echt zelf moeten oplossen technisch laat dat dan ook
graag als het kan even weten.
Bij voorbaat dank!
ps. Zostraks ben ik erachter komen dat het is gekomen door een DVI-cable cover is veroorzaakt in het printlaadje. Nu deze verwijderd te hebben komt het papier een klein stukje verder maar doet het probleem zich nog steeds voor
ps2. Het is veranderd naar een papier storing. Daarna weer naar vul papier.
Het papier gaat er nu eerst goed in. Maar daarna meld hij vul papier.
[ Voor 22% gewijzigd door klaaspyro op 06-05-2009 00:51 ]