Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2x hetzelfde bod in veiling

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11 10:27
Ik weet dat dit eerder aan bod is gekomen, maar wilde toch feedback geven omdat het nog steeds niet opgelost lijkt te zijn. Het is dus nog steeds mogelijk dat er twee keer hetzelfde bod gedaan wordt, wat voor vervelende situaties kan zorgen mocht er niet een hoger bod komen. Zie topic + screenshot. Enkel ter info dus :)

Advertentie:
V&A aangeboden: Core 2 duo E6600 (Conroe))

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y152/Tarabass/ScreenShot_2.jpg

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Voor zover ik kan zien hebben hier twee users gebruik gemaakt van de autobod functie met hetzelfde eindbedrag (van 59,50), de user die als eerste was (zepydeus in dit geval) met die autobod staat bovenaan. Het ziet er wellicht vreemd uit, maar het klopt wel :)

• Tarabass
Het loopt toch van de laatste naar de eerste. Dan zou toch de laagste eerste zijn? Ik was iig de laatste :P

Het ziet er inderdaad raar uit, en vraag me ook af of ze beiden een eindbod van 59,50 hebben toegepast. Kan dit niet afgevangen worden, niet twee keer hetzelfde eindbod of een volgorde in eindbiedingen gesorteerd op tijd of iets? Nouja, zal wel een oude discussie openbreken en dat wil ik ook niet. Als jullie het zo willen dan willen jullie het zo ;)

Verwijderd

Het zou logisch zijn als in zo'n geval (meerdere users hetzelfde eindbod) degene 'wint' die als eerste het bod heeft gedaan, of als eerste auto bieden heeft ingesteld. Als dat al niet zo geregeld is, ze zullen er vast wel over nagedacht hebben toch ;)

• Tarabass
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:53:
Het zou logisch zijn als in zo'n geval (meerdere users hetzelfde eindbod) degene 'wint' die als eerste het bod heeft gedaan, of als eerste auto bieden heeft ingesteld. Als dat al niet zo geregeld is, ze zullen er vast wel over nagedacht hebben toch ;)
Ja, inderdaad! Daar heb ik ook alle vertrouwen in hoor. Maar het ziet er wel raar uit }:O

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Tarabass schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:47:
Het loopt toch van de laatste naar de eerste. Dan zou toch de laagste eerste zijn? Ik was iig de laatste :P

Het ziet er inderdaad raar uit, en vraag me ook af of ze beiden een eindbod van 59,50 hebben toegepast. Kan dit niet afgevangen worden, niet twee keer hetzelfde eindbod of een volgorde in eindbiedingen gesorteerd op tijd of iets? Nouja, zal wel een oude discussie openbreken en dat wil ik ook niet. Als jullie het zo willen dan willen jullie het zo ;)
Wat klopt er dan niet? Jij hebt het hoogste bod en staat bovenaan :?

Die twee biedingen van 59,50 was het autobieden van deze twee users, aangezien zepydeus _eerder_ zijn bod had uitgebracht dan Saiya staat hij dus bovenaan. Alleen daarna is er alsnog overboden door zowel Archimond en jij. Dus wat klopt er niet?
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:53:
En zo werkt het ook :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Soort van by design dus. Zie ook: devtrack: 2x hetzelfde bod

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.