Toon posts:

Piep piep piep doet mijn Dell Vostro 200

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ex vriendin had mijn harde schijf uit mijn pc gestolen. :( Toen ik hem terug kreeg en weer had aangesloten (ik hoop op de juiste manier) gebeurde er niets behalve dat de PC nu korte harde pieptonen laat horen. Iemand enig idee wat dat betekend.
Het gaat om een Dell Vostro 200 Desktop draaiend op vista.

Bedankt alvast.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:57:
Mijn ex vriendin had mijn harde schijf uit mijn pc gestolen. :( Toen ik hem terug kreeg en weer had aangesloten (ik hoop op de juiste manier) gebeurde er niets behalve dat de PC nu korte harde pieptonen laat horen. Iemand enig idee wat dat betekend.
Het gaat om een Dell Vostro 200 Desktop draaiend op vista.

Bedankt alvast.
Meestal staat in de handleiding van je PC wel wat een bepaalde ritme van pieptonen moet inhouden. :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met zo weinig inzet kunnen we er weinig over zeggen.
Wat heb je zelf al gedaan, wat werkt wel en wat niet? Is de hdd nog goed? Je vraagt je af of hij goed is aangesloten, geef dan ook aan hoe je hem hebt aangesloten.

Omdat ik al deze eigen inzet in dit topic mis gaat dit topic op slot. Probeer het eerst zelf eens op te lossen, mocht je dan nog tegen problemen aanlopen kun je een nieuw topic openen, maar geef daarin wel precies aan wat je hebt gedaan en waar je tegenaanliep.

Dit topic is gesloten.