Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke tv kaart(en) voor satteliet op MCE ?

Pagina: 1
Acties:

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Beste tweakers,

Voor mijn LCD-TV wil ik nu een media-center gaan kopen.

Wij ontvangen thuis tv via de satalliet, we hebben een abonnement op Canal Plus (hiervoor heb je dus een kaartje).

Mijn vraag is dus welke tv kaart (of kaarten) ik nodig heb voor in mijn media center pc.
En wat is dan de goedkoopste oplossing? omdat de media center al wat geld heeft gekost (Tja, ik blijf een Nederlander he :P )

Alvast bedankt,

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 14:49

• sjosz
okée, bedankt, maar daar kan toch geen canal + kaart in ?

• DrClaw
Support for PayTV Channels
- Integrated Common Interface , watch and record Free To Air or PayTV channels
- Compatible with most popular CAMs
- Tested with
Canal Digitaal (NL)
Canal Digitaal CAM

edit: er kan dus niet zomaar een kaart in; er moet een 'cam' in, een soort decoder dus .. en daar gaat dan weer de kaart in. dit is in zoverre slim, want je kunt ook dan een andere cam erin proppen, zodat je van een andere sat-provider de betaaltv kunt bekijken. zoek maar eens op google.

http://www.satontvangst.n...rdkaartlezercam-p-66.html

[ Voor 48% gewijzigd door DrClaw op 06-05-2009 02:16 ]

• sjosz
poeh, kom je nog op 210 euries uit.

bedankt ;) ga het wss wel aanschaffen

maar als je dan zo'n ding op je pc hebt aangeslote. dan zou je toch in theorie ook wat kunnen wijzigen in de kaart. Is het dan gemakkelijk om zo meer zenders te 'unlocken' als het ware ?

• DrClaw
ja dat kan. maar dan moet je wel de juiste cam hebben, en een manier om data op die cam te krijgen (ofwel een rewriteable card, ofwel een apparaat dat fungeert als een cam-writer).

de nieuwste encodings zijn trouwens nog niet gehacked.

Maareh, tweakers is hier niet voor de illegale zut, dus je zult elders moeten zoeken naar het hoe en wat.
Pagina: 1