Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Ik ben nu al een hele week opzoek naar de geschikte geluidsinstallatie voor mijn nieuwe computer die ik binnen 2 maand ga bouwen. Het zal met de Creative Soundblaster Titaninium Fidel1ty geluidskaart zijn.

Mijn computer wordt natuurlijk een pro gamer, dus ik heb een goede surround nodig.
Maar zeker even belangrijk, ik ben een zeer grote muziekliefhebber (ik beluister iedere dag minimum 3 uur actief muziek).

Ik ben dus opzoek naar een surround 5.1 set die zowel muziek (rock & metal) als games perfect kan weergeven. Hoe luider hij kan gaan, hoe beter.

Ik had de Logitech Z-5500 in gedachten maar het schijnt dat deze niet zo goed is voor rock & metal muziek... :/
mijn maximum bedrag is 300€, liefst wat minder.

Dus wie kan mij de perfecte installatie aanraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

OH is geen dumpbak, geluidsspul mag je in AUD kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 08:22
Ik zou beginnen met ipv een Creative een Auzentech te kopen, Creative heeft nog steeds geen fatsoenlijke driver uitgebracht waarin het surround geluid normaal werkt. Bovendien zitten er op de Auzentech wat betere DAC's (voor het geval dat je analoog gaan aansluiten that is).

Qua versterker/speaker config kan ik je weinig aanraden, niet mijn ding. Je zou wel eens kunnen kijken naar een showroom model Harman Kardon bij de media markt, die kan je nog wel eens voor 300 eu inclusief speakers krijgen. Jij geeft echter aan "zeer goede" surround ervaring te willen hebben, misschien moet je dan eens realistisch kijken naar je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En, nu we in AUD zijn aangeland gaat het topic op slot.

Dit soort vragen (mijn budget is 300, wie weet wat goeds) heeft op deze manier geen overlevingskans.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.