Toon posts:

Alienware M15x

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb jullie hulp nodig, ik wil graag een M15x aanschaffen alleen wil ik graag het volgende weten:

- Is 8GB aan geheugen overdreven met betrekking tot de overige specs.
- Is deze configuratie goed genoeg om een nieuw spel normaal te kunnen spelen, ik hoef niet alles op maximaal te hebben staan.
- zouden jullie voor andere specs hebben gekozen dan deze?

Huidige samengestelde specificaties:

15.4" WideXGA+ 1440 x 900 LCD (720p) with Clearview Technology with Webcam
Genuine Windows Vista® Home Premium 64-bit with Service Pack 1
512MB ATI Mobility Radeon™ HD 3870
Intel® Core™ 2 Duo T9300 2.5GHz (6MB Cache 800MHz FSB)
8GB Dual Channel DDR2 SO-DIMM at 667MHz – 2 x 4096MB
Single Drive Configuration - 160GB 7200 RPM SATA with Free Fall Protection
8x Dual Layer Writer (DVD±RW, CD-RW)

Prijs: 1860 euro exclusief verzendkosten
Ik weet je XXODD voor minder kunt krijgen, ik kies voor een Alienware vooral om de goede specs en de uitstraling.

Ik hoor het wel, alvast bedankt voor jullie reacties

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:04
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.