Hallo allemaal,
Ik heb ervoor gekozen om het basis/systeem van maart aan te schaffen.
Vooral omdat de processor (AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition) gemaakt schijnt te zijn om te overclocken .Hieronder even voor jullie een kleine samenvatting van de inhoud van de best buy guide basis
maart 2009.
Processor AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition
Moederbord MSI K9A2VM-FD
Geheugen Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
Videokaart Sapphire HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E
Harde schijf Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB
Monitor Acer V203Wbd
Behuizing Cooler Master Elite 331
Voeding be quiet! Pure Power 350W
Luidsprekers Logitech S220
Toetsenbord Logitech Value Keyboard
Muis Logitech Value Mouse
Dvd-brander Samsung SH-S223F
Zijn er mensen die me kunnen uitleggen hoe ik precies moet overclocken en tot hoeveel GHz ik kan gaan zonder extra koeling? en moet er buiten de processor om nog andere dingen(moederbord,videokaart)overclockt worden?omdat het een black edition betreft schijnt het makkelijker te moeten zijn maar omdat ik nooit eerder heb gedaan aan overclocking en het dus voor mij nieuw is vraag ik graag aan jullie je advies/en of mening.Ik zie graag jullie reactie/uitleg tegemoet!
Ik heb ervoor gekozen om het basis/systeem van maart aan te schaffen.
Vooral omdat de processor (AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition) gemaakt schijnt te zijn om te overclocken .Hieronder even voor jullie een kleine samenvatting van de inhoud van de best buy guide basis
maart 2009.
Processor AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition
Moederbord MSI K9A2VM-FD
Geheugen Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
Videokaart Sapphire HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E
Harde schijf Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB
Monitor Acer V203Wbd
Behuizing Cooler Master Elite 331
Voeding be quiet! Pure Power 350W
Luidsprekers Logitech S220
Toetsenbord Logitech Value Keyboard
Muis Logitech Value Mouse
Dvd-brander Samsung SH-S223F
Zijn er mensen die me kunnen uitleggen hoe ik precies moet overclocken en tot hoeveel GHz ik kan gaan zonder extra koeling? en moet er buiten de processor om nog andere dingen(moederbord,videokaart)overclockt worden?omdat het een black edition betreft schijnt het makkelijker te moeten zijn maar omdat ik nooit eerder heb gedaan aan overclocking en het dus voor mij nieuw is vraag ik graag aan jullie je advies/en of mening.Ik zie graag jullie reactie/uitleg tegemoet!