Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bob_check_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Beste leden,

ik heb een vraag die misschien in de verkeerde categorie staat, maar ik zou niet weten waar hij wel in zou moeten staan.

Ik heb mijn outlook 2007 geconfigureerd dat ik gmail kan lezen en verzenden, en dat werkt allemaal prima.
Nu is het alleen zo dat ik als ik een e-mail lees in outlook, gmail zelf dat niet registreert of zoiets. Als ik namelijk naar gmail.com ga zegt gmail dat ik die mail nog niet gelezen heb. Is er een manier dat gmail registreert wanneer ik mijn mails lees in outlook? Ik heb in de settings gekeken van outlook maar kan niet echt iets vinden daarin.

Mvg, Bob

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 21:45
Nu maak je gebruik van de pop/pop3 server van GMail. Verander deze naar de iMAP server en dan werkt het wel :)

https://mail.google.com/s...wer.py?hl=nl&answer=77689

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Daar dacht ik inderdaad ook aan, kun je posten wat je precies in outlook hebt ingesteld? Gebruikersnamen/wachtwoorden hoeven niet natuurlijk ;)

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Gegevens Imap staan gewoon in help/uitleg van Gmail.Inclusief complete instellingen imap (die overigens niet zoveel veranderingen nodig hebben, gewoon imap.gmail als ik me goed herinner.

Zorg er wel voor dat je bij gmail-configuratie de imapmogelijkheden ingeschakeld hebt.