Windows 7rc streamen naar xbox 360

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 16:38
In het kort:

Mijn laptop herkent mijn xbox 360 (heb sharing toegestaan) maar de xbox 360 laat niets zien (video bestanden e.d.), zelfs de naam van mijn laptop niet.

De xbox 360 is met kabel verbonden aan de router, terwijl de laptop gebruik maakt van een wifi verbinding.

Met vista home premium werkte alles perfect.

Ik gebruik nu windows 7 RC, heb veel gegoogled, probleem is helaas daar niet mee verholpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

[ Voor 16% gewijzigd door Appo op 05-05-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 02:17

nAffie

...

Heb je wel mappen gedeeld waar video's inzitten??

Volgens mij moet je ook in Windows Mediaplayer wel eerst je library aanmaken/updaten

En als je je 360 nu eens als Mediacenter extender instelt?

[ Voor 28% gewijzigd door nAffie op 05-05-2009 20:37 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
360 als extender instellen. Het werkt namelijk prima hier! :)

Ik heb ook precies dezelfde opstelling (360 met kabel aan router en laptop WiFi). Ik kan gewoon met Mediacenter streamen, maar zelf persoonlijk gebruik ik liever TVersity ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Cubic X op 05-05-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 16:38
nAffie schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:35:
Heb je wel mappen gedeeld waar video's inzitten??

Volgens mij moet je ook in Windows Mediaplayer wel eerst je library aanmaken/updaten

En als je je 360 nu eens als Mediacenter extender instelt?
Ja, de mappen video's en muziek zijn gewoon als gedeeld ingesteld.

ik heb net op mijn xbox 360 geprobeerd een connectie te maken via media extender, dan geeft die als error aan: 'your console can't contact your windows media center pc. Make sure your pc is on and connected to the network.

Heb net weer al mijn instellingen nagelopen, en alles staat op gedeeld en toegestaan, Ps. zelfs de firewall stond uit, maar dat heeft niet mogen baten.
Cubic X schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:46:
360 als extender instellen. Het werkt namelijk prima hier! :)

Ik heb ook precies dezelfde opstelling (360 met kabel aan router en laptop WiFi). Ik kan gewoon met Mediacenter streamen, maar zelf persoonlijk gebruik ik liever TVersity ;)
In vista deed die het perfect hiermee, maar met windows 7 rc :X, terwijl al de links/blogs die ik gelezen heb, het juist veel makkelijker moet zijn om een map te delen met een apparaat.

Hoe heb jij alles ingesteld op je laptop, misschien dat ik iets verkeerd heb gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Welke settings wil je hebben? Ik heb namelijk niks ingesteld. Heb gewoon Mediacenter opgestart, extender toevoegen en de codes overtypen (die verschijnen in beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301410

Hoi, je moet eerst bij instelling Computers van de xbox360 mediacenter disconnecten, en dan opnieuw instellen.. dan krijg je een nieuwe code.

Greetz,
Rick3G
zunshine schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:43:
In het kort:

Mijn laptop herkent mijn xbox 360 (heb sharing toegestaan) maar de xbox 360 laat niets zien (video bestanden e.d.), zelfs de naam van mijn laptop niet.

De xbox 360 is met kabel verbonden aan de router, terwijl de laptop gebruik maakt van een wifi verbinding.

Met vista home premium werkte alles perfect.

Ik gebruik nu windows 7 RC, heb veel gegoogled, probleem is helaas daar niet mee verholpen.

Alvast bedankt voor de moeite.
Pagina: 1