Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opera laadt bepaalde sites niet

Pagina: 1
Acties:

• necessaryevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 21:54
Ik heb een probleem met Opera. De browser laadt bepaalde sites niet, het gaat om circuitsonline.net en thepiratebay.org . Het is niet zo dat hij ze verkeerd laad, maar het venster blijft gewoon wit. Dit probleem is ook teruggekomen na een volledige herinstallatie van windows.

Ik gebruik: Opera 9.64 opWindows XP SP3. Ik heb alle prive-gegevens al eens verwijderd, dit helpt ook niet. Ook heb ik de popup blokker/ect al leeggehaald.

Iemand een idee?

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:31
Klinkt als internet provider probleem.
Geloof dat er al eerder een topic was over dat TPB met sommige Tele2 verbindingen niet te bereiken was (hoewel ik daar persoonlijk met mijn Tele2 verbinding geen last van heb).

Kan je wel pingen, of geeft hij dan aan dat de hostnaam niet omgezet kan worden?

[ Voor 16% gewijzigd door EDIT op 05-05-2009 17:12 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Beide sites doen het gewoon bij mijn Opera 9.64. Wel op Linux. Misschien idd je provider. DNS issue misschien bij hun? Die eerste site zou gewoon moeten doen, niets speciaals staat erop van wat ik snel zie.
Doet een andere browser het wel (IE, FF, Chrome)?
Heb je een firewall met content filtering?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• necessaryevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 21:54
De sites doen het met IE en FF wel. Ik heb zojuist ontdekt dat het iets met m'n firewall - ZoneAlarm - is. Ik heb de vuurmuur even aan en uitgegooid, nu doet TPB het weer, het zij zeer traag.

Opera heeft permissies voor toegang tot het internet. Als de browser als server wil gaan werken dan moet dat bevestigd worden door de gebruiker.

Kortom, ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is.

mvg,

Stefan

[ Voor 7% gewijzigd door necessaryevil op 05-05-2009 19:52 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Schakel de firewall eens helemaal uit. Ik heb ook eens gehad dat m'n firewall (in Windows gebruik ik Outpost) problemen gaf bij een applicatie, terwijl de rest gewoon bleef werken. Ping enzo deed het allemaal, behalve bij die ene applicatie. Weet ff niet meer welke. Aanpassing aan regels van de firewall bleek al genoeg te zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate