Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PS3 --> problemen met klein lettertype

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gistere een ps3 gekocht en bij alle games die ik tot nu toe heb (Killzone 2 en Streetfighter 4) heb ik uitzonderlijk kleine menuschermen en over het allegemeen een klein lettertype. Zo erg dat ik moet rechtstaan om hints of menuschermen te lezen. Ik heb nog geen HD TV. Ik denk dat het probleem bij de instellingen van de resolutie ligt maar ik heb me al rot gezocht om deze proberen op te lossen.

Iemand die hetzelfde probleem heeft of simpelweg een oplossing heeft hiervoor?

Alvast bedankt

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 15:58
Tja, dat ligt toch echt aan het feit dat je geen HDTV hebt, SD ondersteuning voor die nieuwe games is meestal nogal matig.

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ligt denk ik inderdaad aan de SD tv. Ik heb zelf ook nog een SD tv en soms zijn letters enzo moeilijk te lezen in tegenstelling tot de HD tv van mijn broer. Maar deze maand staat een nieuwe tv in de planning dus dan is dat verholpen.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Aangezien het een vraag en geen discussie betreft, tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen.

Verder met bovenstaande reacties: ik heb op dit moment ook nog een SD tv in combinatie met een PS3 en bij sommige games zijn sommige teksten (zo goed als) onleesbaar en dan zit er toch weinig anders op dan een HD tv.

[ Voor 48% gewijzigd door PromoX op 05-05-2009 16:57 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat de letters niet meeschalen met de resolutie in veel spellen. En omdat je op een SD TV speelt kun je de resolutie sowieso niet aanpassen. Tijd voor een HDTV dus. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)