Hulp bij driver installatie

Pagina: 1
Acties:

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11-2025
Beste mensen,

Kan iemand mij misschien simpel uitleggen hoe je de drivers update van een ATI HD4870? Ik heb voor het eerst zelf een computer samengesteld, al een tijdje geleden, en heb dus ook voor het eerst een mooie game-kaart.
Ik heb CCC erop staan, maar wat is de volgorde als je drivers wilt updaten?

Moet heel CCC eraf, moet je eerst de oude drivers deinstalleren? Eventueel met drivercleaner pro? Dat heb ik op mijn comp staan, maar het ziet er nogal ingewikkeld uit en ik wil er niet mee kloten.

Ik heb nu van de site van AMD, de display driver only voor Vista 64bit gedownload (9.4).

Op internet werd ik zelf ook al niet veel wijzer.
Mocht hier al een soortgelijk topic over zijn, can someone show me :)

Bas

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Gewoon op de website van AMD de hele package downloaden (dus inclusief CCC) en er pontificaal overheen installeren.

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Contagio
Oke.. dus ik hoef niets te deinstalleren of oude drivers weg te halen? Ik kan gewoon de package downloaden en installeren en dan gaat alles in pricipe goed.

Is er ergens op dit forum nog een een topic of handleiding voor het gebruik van drivercleaner pro?

Bas

• Contagio
Oke, updates geinstalleerd!

Ik heb wel een paar vragen..:

In de map van ATI op C:/ATI/SUPPORT staan volgens mij de oude driver versies ook nog op de computer.
Wat gebeurt daar mee? Al die mappen zijn gemiddeld 90MB groot en ze staan daar maar. Moet ik die nog weghalen/verwijderen op een special manier?

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IQSKQ7RD.jpg

Ik kreeg ook een failure aan het eind van de installatie, namelijk Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable kreeg een fail bij de final status.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-E4GLONYZ.jpg

Bij deze laatste foutmelding gaf hij het volgende aan in de log: Application Install: out of disk space

Alles lijkt wel te werken, profiles zijn er ook nog.

Doe ik iets verkeerd?

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 13:51

SECURITEH

Man of legend.

In die map C:/ATI/SUPPORT pakt de setup de bestanden uit voor de installatie en als de installatie klaar is kunnen ze gewoon verwijderd worden.

En voor de laatste foutmelding... Application Install: out of disk space
De applicatie geeft aan dat er geen schijfruimte meer vrij is.

• Contagio
Oke die kan ik dus gewoon verwijderen, uit de map ATI/SUPPORT.

Ja ik snap zeg maar de vertaling van de foutmelding wel, maar ik heb natuurlijk nog genoeg vrije schijfruimte. Ik vroeg me dus af, waarom het niet geinstalleerd is en of het kwaad kan dat dit niet gelukt is. En misschien hoe ik dat alsnog goed kan installeren?
Pagina: 1